vineri, 22 octombrie 2010

Toni Ionescu aka Marlanu’: “Eu l-am invatat pe Horia Virlan tot ce stie!”

“Trasnitul” Toni Ionescu gateste la “Cireasa de pe tort”!
“Vreau sa-i fac pe cei de langa mine sa rada macar o data pe zi”, spune Toni Ionescu aka Marlanu’, vedeta serialului “Trasnitii”, de la Prima TV. 

“Mai bine gras si sanatos decat bolnav si sarac”- aceasta este deviza lui Toni, care “in tinerete” si-a dorit sa fie clovn, dar nu a putut urma aceasta cariera. E pasionat de filmele vechi, se descrie drept un gurmand si ii place sa fie el insusi in orice imprejurare.

Pentru Toni, cina ideala este “undeva in Jamaica, pe malul oceanului, inconjurat de toti cei care ma iubesc”. Gateste, dar “din an in Paste” . “Stiu sa gatesc destule. Ma pricep sa fac o friptura, un sos, dar nu ma omor cu statul in bucatarie”, spune el. Preferinte culinare nu prea are. “Mananc orice, dar sarat sa fie. Imi plac la nebunie ciorbele”. 

Cat despre bucatarul lui preferat, lui Toni ii place sa se laude: “Horia Virlan gateste cel mai bine. Eu l-am invatat tot ce stie, eu i-am pus lingura de lemn in mana!”

Pe Toni Ionescu il puteti vedea gatind la “Cireasa de pe tort” pe 23 octombrie, de la ora 19:30, la Prima TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu