sâmbătă, 16 octombrie 2010

Bryan Cranston a invatat sa prepare metadona la filmarile pentru serial


Bryan Cranston, protagonistul din “Breaking Bad: Pe cai gresite” difuzat de Pro Cinema in fiecare duminica, dupa filmul de la ora 22:30, poate spune ca filmarile pentru acest serial au fost foarte instructive. In afara de relatiile speciale legate pe platourile de filmare si experienta traita in sine, Bryan Cranston a invatat si lucruri foarte “practice”, cum ar fi fabricarea metadonei....
            Actorul, care interpreteaza in “Breaking Bad: Pe cai gresite” rolul unui profesor de chimie “convertit” in lider interlop, traficant de droguri, a marturisit ca a trebuit sa se documenteze pentru rol si sa invete si ceva chimie: “Nu am mai făcut niciun curs de chimie din liceu, aşa că am stat pe lângă un profesor universitar de chimie timp de câteva zile şi m-am familiarizat cu această lume, care este într-adevăr fascinantă”, spune Cranston.
            Intrebat la o conferinta de presa daca retetele chimice sint reale, sau sint omise anumite ingrediente pentru ca telespectatorii sa nu incerce sa “intre in pielea personajului” si sa prepare ei insisi acasa “reteta”, Bryan Cranson raspunde: “Sunt chiar reale. Am avut pe platouri consultanţi chimişti de la Directia Antidrog, care ne-au învăţat cum să facem. Ne spuneau: Dacă  chiar ar fi să facem asta, am pune substanţa asta aici, am scoate asta etc …” Am invatat să facem lucrurile cât mai aproape de realitate, iar tot ceea ce personajul meu predă în sala de clasă este adevărat. Primim comentarii şi sugestii de la chimişti, pacienţi diagnosticaţi cu cáncer, foşti dependenţi de droguri. Chiar am avut un consultant pe platouri, un fost dependent, care nu mai consumase droguri de 18. Pentru el a fost un adevarat test, iar la un moment dat, chiar ne făceam griji pentru el. Devenise foarte nervos. Îi spuneam că dacă aceasta experienţă este prea multpentru el, se poate opri oricând. Dar recunostea că are nevoie să facă asta”, mai povesteste vedeta din “Breaking Bad: Pe cai gresite”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu