miercuri, 6 octombrie 2010

Nicoleta Luciu din Iubire şi onoare face mult sport


Nicoleta Luciu, interpreta Sorayei din telenovela “Iubire si onoare”, ce se difuzeaza de luni pana joi de la 20.30, ACASA, se mentine in forma cu mult sport: merge la sala, practica Kangoo Jumps si se plimba cu rolele in parc.
De cand a descoperit pasiunea pentru Kangoo Jumps, Nicoleta nu ezita sa incalte ghetele specifice acestui acestui sport ori de cate ori are ocazia: “Cand era cald mergeam saptamanal in parc, dar de cand s-a facut mai frig exersez pe balcon de 3-4 ori pe saptamana cate 20 de minute. Imi place foarte mult sa fac Kangoo Jumps. Mi se pare usor, la indemana si arzi foarte mule calorii. De asemenea, amortizeaza impactul cu solul si protejeaza articulatiile si incheieturile. Prefer miscarea in aer liber si profit de vremea frumoasa de cate ori am posibilitatea”, spune Nicoleta Luciu.
Pentru rolul Sorayei dinIubire si onoare”, Nicoleta Luciu face miscare chiar pe platourile de filmare din Buftea: “Imi place sa ma plimb si cu rolele, am invatat acum 7-8 ani. Ma plimb pe aleile din Buftea atunci cand am pauza intre secvente. In ultimul timp am inceput sa fac mai mult sport pentru ca imi da o stare de bine, dar si un tonus bun. Atunci cand sunt in parc si fac Kangoo, copiii sunt primii care vin entuziasmati la mine si le spun mamelor ca vor si ei”, povesteste vedeta Acasă.
 Fanii Nicoletei Luciu pot vedea pe site-ul www.nicoletaluciu.ro un material video realizat in timpul unui antrenament sportiv cu rolele si Kango Jumps in parc. Telespectatorii o pot urmari le Nicoleta Luciu in telenovela “Iubire si onoare”, ce se difuzeaza de luni pana joi, de la 20.30, ACASA, unde o interpreteaza pe Soraya, a doua sotie a lui Aziz (Augustin Viziru), un seic foarte bogat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu