luni, 11 octombrie 2010

Livia Taloi a invatat sa inoate la 30 de ani

“In urma cu 12 ani, niste «prieteni» au facut o gluma proasta si m-au aruncat in lac. Nimeni nu sarea dupa mine, imaginandu-si ca ma prefac, si uite asa era sa «ma duc». Pana la urma am reusit sa ies la suprafata singura, nu stiu cum. De atunci, orice apa care depasea un metru era pentru mine un pericol. Ii invidiam pe cei care stiu sa inoate! La mine a fost insa un blocaj psihic, de care cred ca, in sfarsit, am scapat partial”, povesteste Livia Taloi, vedeta serialului “Trasnitii”, de la Prima TV.  “Colega si prietena mea, Lavinia (n.r- Lavinia Stoica), merge la inot de ceva timp, si m-am hotarat sa invat si eu. Cum era de asteptat, m-am facut de ras. Am luat toate plutele si colacele copiilor care erau la cursuri si care se descurcau fara ele, si.... ma tineam disperata de toate. Cu mandrie, pot sa spun ca in prezent ma descurc. Sunt o autodidacta inascuta! In curand ma apuc si de ski nautic sau surfing”, a spus Livia.
Pe Livia Taloi si Lavinia Stoica le puteti urmari in fiecare saptamana, de luni pana joi, de la ora 22:15, la “Trasnitii”, la Prima TV.      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu