marți, 2 noiembrie 2010

Ioana Scărlătescu e şoferiţă cu acte-n regulă


Dupa mai multe incercari, Ioana Scarlatescu, actrita care o interpreteaza pe Layla in “Mostenirea”, serialul difuzat de ProTV de luni pana joi de la ora 22:15, este acum soferita cu acte-n regula. Aventura ei a inceput acum trei ani, cu o luna inainte de a implini 18 ani. “Eram foarte nerabdatoare sa imi iau permisul, dar din pacare am avut nesansa sa cunosc un instructor care pur si simplu m-a facut sa urasc sofatul si sa nu-mi doresc sa mai conduc vreodata”, povesteste Ioana. Iubitul ei a fost insa cel care a facut-o sa se razgandeasca. “Am primit cadou de la el o masinuta de care m-am indragostit, am cunoscut si un instructor excelent si asa am luat-o de la capat”, a mai adaugat Ioana.  A doua incercare a fost mai mult o proba. Desi nu era tocmai pregatita, Ioana a mers la examen impreuna cu o prietena, pentru a vedea cam despre ce e vorba. “Am intrat cu zambetul pe buze si desi am picat am iesit tot cu zambetul pe buze. Era doar o proba”. Ioana s-a pus insa serios pe treaba, iar in urma cu cateva zile a obtinut permisul de conducere cu punctaj maxim. Probele nu au fost lipsite de emotii, la traseu picioarele ii tremurau atat de tare incat aproape ii alunecau de pe pedale, insa in ciuda acestor impedimente s-a descurcat excelent, iar acum e gata sa cucereasca soselele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu