marți, 2 noiembrie 2010

Nicoleta Luciu din Iubire şi onoare a pozat sexy de Halloween


De Halloween Nicoleta Luciu, interpreta Sorayei din telenovela “Iubire si onoare”, s-a transformat intr-o sexy-vampirita intr-o sedinta foto incendiara.
Frumoasa Nicoleta Luciu a  raspuns provocarii fotografului Mircea Netea si a intrat in rolul unui vampir extrem de senzual. Pentru Nicoleta experienta a fost una inedita, machiajul, tinutele dar si viziunea fotografului au reusit sa o “duca” intr-o lume plina de mister, cruzime dar si senzualitate. Pentru actrita fascinata de filmul “Interviu cu un vampir” sedinta foto a fost un prilej de a interpreta un rol pe care si-l dorea de mult. “Intotdeauna am avut o atractie pentru mitul vampirilor, mai ales dupa ce am vizionat filmul “Interviu cu un vampir” unde Tom Cruise si Brad Pitt fac 2 roluri de senzatie. Scenariul a fost unul simplu- el, un vampir sangeros, vroia sa ma transforme iar eu l-am ranit cu un pumnal care in poze apare insangerat. M-am transformat apoi in vampir si a trebuit sa exprim, prin intermediul imaginilor, foarte multa senzualitate”, povesteste Nicoleta.
Sedinta foto inedita a durat o zi intreaga dar interpreta Sorayei din telenovela “Iubire si onoare” nu a avut probleme de adaptare. “Pentru mine intodeauna este o mare placere sa pozez iar de aceasta data ideea a fost una inedita iar rolul unul care mi-a placut foarte mult. Am avut un machiaj special, la un moment dat m-a si plouat un pic, am colaborat foarte bine cu partenerul meu, totul a decurs perfect. Sedinta foto a durat aproape o zi intreaga din cauza machiajelor speciale dar si pentru  ca e mai greu sa pozezi cu un partener decat singura. Paianjenul de la gat a fost facut manual, mi-a placut foarte mult si chiar m-am gandit sa-l opresc.”
Incantata de fotografiile realizate de Mircea Netea, Nicoleta Luciu marturiseste ca si-ar dori sa joace intr-un film cu vampiri. “Pozele au fost spectaculoase, mi-au placut foarte mult. As repeta oricand experienta si as juca intr-un film de acest gen.  De mic copil mi-au placut filmele cu vampiri, exorcizari, mistic, m-a atras aceasta latura plina de mister”, marturiseste frumoasa actrita.
          Pana va juca rolul unui vampir Nicoleta Luciu imbraca hainele araboaicei Soraya in telenovela “Iubire si onoare”, difuzata de luni pana joi, de la 20.30, ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu