joi, 6 ianuarie 2011

Irina Antonie din Iubire şi onoare are grijă de copii bolnavi


Irina Antonie, actrita care o interpreteaza pe Vivi din “Iubire si onoare”, telenovela care va reincepe din luna ianuarie ACASA, isi dedica timpul liber ingrijirii copiilor bolnavi.
          De sarbatori, Irina Antonie impreuna cu alti colegi de la UNATC au fost sa colinde si sa daruiasca cadouri copiilor de la Sectia de Ortopedie a Spitalului “Marie Curie”: “Ne-am impartit astfel incat fiecare sa ia macar cate un cadou pentru un baietel sau pentru o fetita. M-au coplesit emotiile cu adevarat atunci cand i-am vazut pe copiii adunati sa ne asculte pe noi cantand colinde”, spune Irina Antonie.
Irina s-a atasat foarte tare de Florin, un baietel de 10 ani: “Am mers la fiecare sa impartim cadourile si eu am fost la Florin, un baietel tare rusinos. Toti se stransesera in jurul lui sa ii dea dulciuri, fructe si cadouri incat se uita doar in jos si nu vorbea cu nimeni. Ne-am imprietenit cand am ramas noi doi si l-am ajutat sa deschida cadoul. Ii luasem un Monopoly cu masini, dar nu parea foarte incantat si i-am spus ca eu nu il cunosteam si nu stiam ce cadou si-ar dori, dar i-am promis ca daca imi spune, vin in ziua urmatoare cu ce isi doreste el. Si asa am ajuns sa sarbatorim impreuna ziua lui de nastere”, povesteste Irina Antonie.
          Tanara actrita marturiseste ca a fost impresionata de copiii de la spital si de povestea fiecaruia dintre ei: “Imi spunea o colega ca Florin abia acum rade in poze si e fericit, copiii de acolo au nevoie de atentie, de iubire, au nevoie de persoane care sa vorbeasca cu ei. Nu e foarte greu daca iti doresti sa ajuti un copil sa ii faci macar o zi mai frumoasa. Sunt copii care stau in spital si sase luni pe an fara sa iasa o zi in parc sa se joace. Florinel si toti ceilalti mi s-au parut extrem de maturi, de asta la inceput nu vorbea cu noi, pentru ca ne comportam cu el ca si cum ar fi fost un copil mic, insa cand am vorbit cu el serios mi-a raspuns. Sunt foarte destepti si perspicace si observa orice gest al tau. Mi-am dat seama ca ii poti dezamagi foarte repede si ca se ataseaza de tine si sufera daca le promiti ceva si nu te tii de cuvant. Orice copil merita sa fie sanatos si fericit. Putem si noi sa contribuim putin la asta si cred ca merita sa incercam!”.
Telespectatorii o pot revedea pe Irina Antonie intr-un nou sezon plin de actiune si suspans al telenovelei “Iubire si onoare”, care va reincepe din luna ianuarie, ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu