miercuri, 5 ianuarie 2011

Iuliana şi Nicolaeta Luciu au făcut sărbătorile în frig

Nicoleta Luciu, interpreta exoticei Soraya din telenovela “Iubire si onoare”, ce va reveni cu un nou sezon din 24 ianuarie, de luni pana joi de la 20.30 ACASA, si-a petrecut vacanta de iarna la “Polul Frigului” al Romaniei impreuna cu iubitul ei, Zsolt Csergo, micutul Zsolt, rude si prieteni dragi. Alaturi de ea a fost si sora ei, Iuliana Luciu, interpreta Lamaiei in serialul “Mostenirea” care revine la Pro Tv din 17 ianuarie, de luni pana joi de la ora 22.15.
Noul An i-a adus frumoasei Nicoleta Luciu un moment pe care si l-a dorit de multa vreme: o petrecere in noaptea dintre ani in care sa-i aiba alaturi pe cei mai apropiati oameni din viata ei: “De Revelion am fost la Harghita Bai impreuna cu familia si foarte multi prieteni, in total vreo 40 de persoane. Noaptea de Revelion am petrecut-o la restaurantul hotelului unde am fost cazati. Am dansat, am cantat, ne-am distrat si am mancat fara restrictii si totusi cumpatat J. Focul de artificii a fost impresionant si fiind in varf de munte puteam sa vedem si artificiile de la localitatile din vale. Copiii au avut si ei petrecerea lor in timpul careia s-au jucat si s-au uitat la desene animate, dar care a inceput mai devreme si s-a terminat inainte de miezul noptii”, spune Nicoleta Luciu.
          Mai mult, si vremea a fost de partea lor pentru ca inainte sa plece in vacanta, la Miercurea Ciuc a nins ca in povesti: “Am avut parte de privelisti frumoase pentru ca a nins foarte mult. De Craciun am fost la Miercurea Ciuc si am vizitat rudele de la tara. I-am aratat lui Zsolt Jr. animalele domestice si a fost incantat sa dea de mancare la iepurasi. Mos Craciun a fost generos cu toata lumea iar fiul meu s-a bucurat tare mult la vederea Mosului cu care s-a si jucat”, povesteste vedeta ACASA.
Pentru Nicoleta Luciu sarbatorile de iarna au adus vacanta mult dorita, dar cel mai important, clipe de neuitat alaturi de persoanele cele mai dragi: “A fost o vacanta foare reusita, a fost primul Revelion petrecut alaturi de familie si prieteni in cadrul unei petreceri foarte frumoase. M-am reintors acasa cu bateriile incarcate si cu energie pentru inceperea filmarilor la telenovela “Iubire si onoare”.
Dupa o vacanta de iarna de poveste, Nicoleta Luciu revine ACASA din 24 ianuarie, intr-un nou sezon plin de actiune al telenovelei “Iubire si onoare”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu