duminică, 6 martie 2011

Laura Cosoi si Jazz, impreuna in studioul Music FM


Laura Cosoi ea a venit pregatita la Music FM, simbata de la orele 16.00 pentru a le oferi ascultatorilor pe frecventa 103.8 FM o dupa amiaza placuta odata cu emisiunea “StarList”.
Interpreta Gratiei din serialul “Mostenirea” la ProTv nu s-a rezumat la alegerea pieselor si artistilor pe gustul ei din playlistul Music FM, ci a ales si citeva melodii de care o leaga amintiri, unele amuzante, altele emotionante.
Piesa “Only the lonely” a lui Roy Orbison ma va duce cu gindul mereu la momentele cind eram mica si mergeam la competitii de dans, iar Ionut, partenerul meu imi fredona aceasta piesa in tren”, le-a impartasit Laura ascutatorilor Music FM.
Printre alegerile vedetei se numara si artistii italieni reprezentati de Toto Cutugno cu “Serenata”. “Familia mea m-a obisnuit cu petrecerile de cind eram mica, iar tatal meu ma invita mereu la dans pe aceasta melodie”, isi aminteste ea cu nostalgie. Cei care i-au fost alaturi timp de doua ore, au mai ascultat alaturi de Laura  Jennifer Lopez – If you had my love, UB 40 – So here I am, Robbie Williams – Feel, Caro Emerald – A night like this, Madonna – You’ll see sau Frank Sinatra – Strangers in the night.
 M-am relaxat si m-am bucurat ca am putut sa impartasesc cu ascultatorii Music FM o parte dintre amintirile si piesele favorite si sper ca si ei s-au regasit in alegerile mele muzicale”, spune Laura. Ea nu a fost singura in studioul Music Fm, pentru ca Jazz, catelul ei, a fost linga ea cea mai mare parte a timpului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu