vineri, 4 martie 2011

Majda Aboulumosha i-a luat un interviu in exclusivitate lui Serhan Yavaş din Promisiunea


Majda Aboulumosha i-a luat un interviu in exclusivitate actorului Serhan Yavaş, protagonistul telenovelei “Promisiunea”, ce se va difuza din 7 martie, de luni pana duminica, de la 17.30, ACASA.
Serhan Yavaş i-a marturisit frumoasei Majda, in interviul pe care fanii ACASA il pot citi integral pe www.acasatv.ro, cum a ajuns sa joace in productia turceasca “Promisiunea” si in ce masura se aseamana cu Menderes, personajul pe care il interpreteaza in telenovela.
Mai mult, sarmantul actor le-a transmis un mesaj special celor de ACASA, prin intermediul Majdei. De asemenea, Serhan Yavaş i-a facut confesiuni Majdei in ceea ce priveste viata lui personala, despre faptul ca in prezent nu este implicat in nicio relatie amoroasa si ca cel mai recent i-a spus “te iubesc”…fiicei sale. I-a povestit atat despre trecutul sau, ca in copilarie visa sa devina actor sau fotbalist, cat si despre planurile de viitor, despre faptul ca dupa finalizarea proiectului la care lucreaza are de gand sa plece in Anglia pentru a-si perfectiona limba engleza.
Majda, interpreta Nadirei din telenovela “Iubire si onoare”, este familiarizata cu traditiile si obiceiurile turcesti, intrucat a trait in Turcia o perioada lunga de timp: “Turcia este foarte frumoasa, iar experinta mea in aceasta tara a fost una placuta. Cred ca m-am adaptat relativ repede pentru ca aveam o varsta frageda cand am plecat. Mi-a fost usor sa invat limba turca pentru ca am fost la o gradinita de acolo, mama mi-a cumparat carti, am urmarit diverse emisiuni si telenovele in limba turca si mi-am petrecut mult timp cu copiii”.
In copilarie, viata Majdei s-a impartit intre Turcia si Romania: “Am plecat la varsta de 3 ani, dupa care, la 7 ani m-am intors in Romania sa incep scoala. Fiecare vacanta mi-o petreceam acolo, uneori si sfarsitul saptamanii. Ma simteam straina primele 2 zile dupa care eram o mica turcoaica pentru ca imi placea foarte mult acel mediu, imi placeau oamenii, ajunsesem sa vorbesc ca ei, ma refer la accent, stiam diverse jocuri, glume in turca, eram prietena cu muzica lor si adoram sa dansez cum dansau ei”, povesteste tanara actrita.
Subiectul si personajele din telenovela turceasca “Promisiunea”, i-au starnit curiozitatea si interesul Majdei, mai ales ca urmarind acest serial va revedea locuri dragi din Istanbul si isi va exersa limba turca: “Dupa cum spune si titlul, “Promisunea”, acest serial promite ca imi va dezvolta interesul de a-l urmari. Parerea mea este ca Serhan Yavaş si Tuba Ünsal sunt niste actori ce vor tine cortinele spectacolului mult timp deschise iar la final oamenii ii vor aprecia cu aplauze si cuvinte de lauda”, spune incantata Majda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu