joi, 5 mai 2011

Sophia Bush din "Ruleta destinului" se luptă cu dependenţa de carne


Sophia Bush, vedeta serialului “Ruleta destinului”, care va debuta cu cel de-al cincilea sezon la Pro Cinema din 14 mai si va fi difuzat in fiecare simbata si duminica, de la ora 19:00, este pe cale sa devina vegetariana cu acte in regula. Vedeta marturiseste ca gaseste foarte atractiva aceasta idee, insa are o mica problema: ii este cam greu sa o puna in practica.
            “Sint dintr-o familie de italieni, asa ca toata viata mea am mincat si carne si brinza cu nemiluita. Insa dupa ce am citit cartea Aliciei Silverstone, “The Kind Diet”, m-am decis sa incerc citeva retete vegane”, spune Sophia.
            Actrita a recunoscut ca se apropie cu pasi mici si oarecum cu teama de acest nou stil de viata, dupa ce a avut citeva tentative sa renunte definitiv la produse de origine animala si de fiecare data a dat gres: “Nu stiu daca asta este o chestie care tine de grupa de singe sau de altceva anume, dar eu, daca nu maninc citeva zile carne, incep sa ma simt bolnava”, mai spune vedeta din “Ruleta destinului”.
            Sophia Bush este insa de acord cu modelul adoptat de Paul McCartney – o zi pe saptamina fara carne – pentru o sanatate mai buna atit pentru ea, cit si pentru planeta.
            Pina la izbinda totala asupra dependentei de carne, Sophia Bush isi marturiseste micile izbinzi, dar si infringeri pe Twitter: “Am mincat tacos vegan la micul dejun”, nota vedeta din “Ruleta destinului”, dar am cedat unui sos de brinza, fata de care am o slabiciune de nexplicat, dar de inteles”, recunoaste Bush.
            Din 14 mai, in fiecare simbata si duminica, de la ora 19:00, telespectatorii Pro Cinema se pot intilni cu Sophia Bush, dar si cu Chad Michael Murray, James Lafferty si Hilary Burton in cel de-al cincilea sezon al serialului “Ruleta destinului”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu