vineri, 3 iunie 2011

Aylin Cadar a avut o nuntă de vis

S-au vazut, s-au placut si au facut o nunta de vis!
Frumoasa actrita Aylin Cadar, interpreta Ayshei in telenovela “Iubire si onoare” care are marele final pe 24 iunie, de la 20.30, ACASA si iubitul ei, Traian, au trait 3 zile de vis, zilele nuntii lor.
Intr-un décor senzational, respectand traditia turceasca, Aylin a avut o prima petrecere de nunta acasa,vineri seara, alaturi de prieteni si parinti. Am avut emotii mari. De la intalnirea cu turcii mei in prima zi- unde mi-era teama de reactiile celor care n-au mai intrat niciodata in relatie directa cu comunitatea mea, insa s-au combinat perfect, ba chiar s-au legat prietenii; la venitul acasa cu alai dupa mine, la cununia civila din gradina superbisima plina de flori, sculpturi, rude si prieteni - toti cu lacrimi in ochi, pana la petrecerea in sine unde totul, dar absolut totul s-a legat perfect- mult mai bine decat mi-am inchipuit vreodata. Am avut parte de o nunta ca-n povesti, si am avut invitati frumosi si muzica excelenta. Totul la superlativ, fara sa exagerez, mai ales ca nu-mi sta in fire”, spune frumoasa actrita.
Sambata seara petrecerea de nunta s-a tinut pe malul marii iar invitatii au fost rasfatati cu bucate alese si muzica de cea mai buna calitate. In plus mireasa a pregatit pentru toti mici surprize.”A fost o nunta emotionanta nu numai pentru noi cat si pentru toti invitatii. Am gandit totul pana la cele mai mici detalii si spre surprinderea noastra oamenii chiar au observat. Am facut o emblema a nuntii, o barcuta- dupa un tablou de-al prietenei noastre pictorite, Ginaster- barcuta pe care am pus-o pe invitatii, pe sorturile ospatarilor, pe caprele de directionare, pe spiderul de poze de la intrare, am facut chiar o stampila cu care s-au stampilat toti invitatii la ultima petrecere de pe plaja, de duminica... In loc de aranjament de masa am avut niste boluri de sticla cu pestisori aurii si un nufar, pe care la final le-am daruit cui a vrut sa le ia.”
Aylin a fost o mireasa fericita si protejata de sotul ei, Traian.  “A iesit exact asa cum vroiam: o nunta intima cu 350 de prieteni! Si trebuie sa stiti ca nu m-a furat nimeni. Nu mi-am dorit sa fiu furata, insa nu stiu daca invitatii stiau asta. Pur si simplu nu a simtit nimeni nevoia sa plece de la nunta. Era totul prea frumos si cred ca nimeni nu vroia sa piarda ceva. Feedback-ul inca il simtim chiar si dupa cateva zile bune de la nunta. Ne suna prietenii sa ne felicite pentru cele trei zile minunate petrecute cu noi., marturiseste Aylin.
Pentru cei doi proaspeti soti urmeaza o luna de miere, de rasfat, la mii de kilometri distanta de casa. “Plecam la "Plaja del Carmen", langa Cancun, in Mexico, la niste vilute cu spa. Abia astept!”, spune nerabdatoare interpreta Ayshei din telenovela “Iubire si onoare”, productie difuzata, pana pe 24 iunie, de la 20.30, ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu