luni, 4 octombrie 2010

O mie de vise – noul single al Juliei Jianu va fi inclus pe coloana sonoră a telenovelei Iubire şi onoare

Cea mai nouă vedetă cooptată în echipa ProTv Internaţional, Julia Jianu are o toamnă plină de premiere. După ce a început să lucreze la emisiunea „Ascultă-ţi muzica de acasă”, ce va debuta cu prima ediţie duminică, 17 octombrie, de la ora 18.00 la ProTv Internaţional, Julia a pregătit şi un nou single, „O mie de vise”.
Atît piesa cît şi videoclipul filmat de curînd vor fi lansate la „Poveştiri de noapte” marţi, 5 octombrie. Compusă de Ionuţ Radu de la „Praf în ochi”, melodia a plăcut producătorilor telenovelei „Iubire şi onoare”, difuzată ACASĂ, de luni pînă joi, de la ora 20.30 şi va fi inclusă pe coloana sonoră a producţiei. Şi videoclipul piesei, regizat de Bogdan Jianu va fi o adevărată surpriză pentru telespectatori, în primul rînd pentru că a fost filmat în decorul telenovelei.
„O mie de vise” marchează trecerea Juliei la un nou stil muzical, pop rock, fiind de altfel şi prima baladă din cariera vedetei.
Mă bucur foarte mult că această melodie va putea fi ascultată pe coloana sonoră a telenovelei Iubire şi onoare pentru că este o piesă în care am pus mult suflet. Mi-am dorit dintotdeauna să interpretez o baladă şi cînd am auzit această piesă mi-am dat seama că mă reprezintă în totalitate. Mai mult, filmarea videoclipului a fost o experienţă foarte plăcută de la început pînă la sfîrşit,începînd de la decoruri pînă la ţinutele spectaculoase  pe care le-am folosit, aduse de designerul Diana Haidinger”, declară artista care  va fi prezentă marţi alături de Cabral şi Mircea Solcanu în studioul Poveştirilor, unde va da mai multe detalii despre noul său proiect muzical.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu