vineri, 7 ianuarie 2011

Ştirea de la prima oră! Vedetele de Acasă sărbătoresc Sf. Ion


Sfantul Ion este o zi importanta pentru vedetele ACASA care isi serbeaza onomastica asa ca toti si-au propus sa ii aiba pe cei dragi alaturi. Fie ca e vorba de familie sau prieteni, Ionii si Ioanele de la ACASA ii vor cinsti pe cei dragi cu ocazia zilei numelui.
Aflata inca in vacanta, actrita Ioana Ginghina, interpreta Fatimei din “Iubire si onoare”, telenovela care revine din 24 ianuarie, ACASA, are motiv dublu de petrecere, fiica ei, Ruxandra Ioana, isi serbeaza si ea ziua onomastica. Daca despre cadoul ei nu stie, inca nimic, Ioana are deja pregatit darul pentru cea mica. “I-am luat Ruxandrei o pisica pe care si-o dorea foarte mult. Nu este una reala ci de una de jucarie care toarce, miauna, scoate tot felul de sunete si dupa care Ruxandra este innebunita. Imi place foarte mult sa-mi petrec ziua numelui alaturi de prieteni dragi asa ca vom merge cu verii mei, care au un baietel, la un loc de joaca pentru copii unde noi vom ciocni un pahar de vin fiert iar cei mici se vor distra”

 Mare maestru in arta gatitului, Ioan Isaiu, interpretul lui Dan Stuttman din telenovela “Iubire si onoare”, isi cheama, de Sfantul Ion, prietenii la un gratar delicios. ”Am o traditie, de Sfantul Ion ne adunam la mine acasa, la un gratar inghetat, cum imi place mie sa zic, cu carne marinata, preparata de mine cu cateva zile inainte. Mai mult de atat nu o sa gatesc pentru ca am norocul sa fie soacra in vizita si s-a ocupat ea de tot”, spune zambind Ioan.

Sfantul Ion este o zi care se serbeaza in familie si de catre Ioana Picos, interpreta Azizei din “Iubire si onoare”: “Ma suna foarte multi prieteni de la Braila, de la Bucuresti, din strainatate. Imi voi petrece ziua la facultate dar in week-end merg la Predeal, in familie, cu mama, cu iubitul meu, fac cinste la munte”. Si daca tot ajunge la Predeal Ioana nu se va urca pe schiuri, asa cum era de asteptat, ci isi va petrece ziua in…jacuzzi. “Imi place sa stau in piscina si sa ma uit cum se dau oamenii cu schiurile, ador sa stau in jacuzzi”, marturiseste actrita.
          Fie ca se numesc Ion sau Ioana vedetele ACASA sunt pregatite sa se distreze si sa-si celebreze ziua onomastica alaturi de prieteni dragi si familie, la munte, la munca sau acasa.

La mulţi ani tuturor celor care îşi serbrează azi ziua de nume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu