luni, 18 iulie 2011

Actorii zilei


Mario Cimarro şi Marlene Favela sunt din nou împreună pe micile ecrane într-o telenovelă de excepţie, o poveste de iubire născută din rivalitate, „Moştenitorii” („Los Herederos del Monte”), din 18 iulie în fiecare zi, ACASĂ, de la 19.30.
După ce au făcut cuplu în telenovela „Pisica sălbatică”, pe care telespectatorii au văzut-o tot ACASĂ, Mario Cimarro şi Marlene Favela trăiesc o nouă poveste pasională de iubire, din care nu lipsesc intrigile, răzbunările, situaţiile neaşteptate, despărţirile şi împăcările. Mai mult decât atât, pentru Marlene Favela rolul din „Moştenitorii” reprezintă întoarcerea sa în lumea telenovelelor, după o absenţă de patru ani. Cu o distribuţie internaţională, producţia „Moştenitorii” a fost filmată în locaţii pitoreşti din Columbia, iar telenovela a fost distribuită în peste 15 ţări din întreaga lume.
Povestea fraţilor adoptaţi Del Monte şi a fiicei înstrăinate, care vine după moartea tatălui să-şi reclame drepturile la moştenire, îi are în distribuţie, pe lângă cubanezul Mario Cimarro şi actriţa mexicană cu origini venezolane, spaniole şi libaneze, Marlene Favela, pe actorul şi modelul Jose Luis Resendez, cunoscut publicului de ACASĂ din telenovelele „Cameleonii”, sau „Paradisul blestemat”, şi care în anul 2003 a participat la concursul Mister World, unde s-a clasat pe locul al patrulea. Fabian Rios, actorul şi modelul columbian pe care telespectatorii îl cunosc din telenovela „Fără sâni nu există Paradis”, face şi el parte din distribuţia producţiei „Moştenitorii”, la fel şi Ezequiel Montalt, actorul spaniol din „Demon şi înger”, sau „Cealaltă faţă a Analiei”, iar Jonathan Islas este cel mai mic dintre fraţii Del Monte în „Moştenitorii”.
Viaţa celor cinci fraţi Del Monte este tulburată atunci când, după moartea tatălui lor adoptiv, îşi face apariţia Paula Del Monte, fiica biologică a acestuia, care îşi reclamă dreptul la moştenire. Intrigile nu întârzie să apară, dar din rivalitate şi răzbunare se naşte o iubire pasională între Paula, interpretată de Marlene Favela şi Juan, cel mai mare dintre fraţii Del Monte, interpretat de Mario Cimarro. „Personajul pe care mi-am dorit întotdeauna să-l interpretez este Paula”, spune Marlene Favela. „Este o femeie puternică, de caracter, diferită de toate personajele principale pe care le-am jucat până acum. Sub nicio formă nu e supusă, nu renunţă niciodată”. Pasionată de sporturile extreme în viaţa reală, Marlene Favela a abordat cu mult curaj personajul Paula, chiar dacă actriţa a lipsit de pe micile ecrane o lungă perioadă. Mai mult, actriţa a declarat în timpul filmărilor de la „Moştenitorii” că dacă nu ar fi fost actriţă, şi-ar fi dorit să fie funcţionar public. „Mi-ar fi plăcut să am o slujbă publică, pentru a putea fi de ajutor. Nu prea m-am gândit la posibilitatea asta, pentru că fac ceea ce-mi place, dar dacă ar fi să renunţ, aş face ceva public”.
Şi pentru partenerul ei de ecran, Mario Cimarro, rolul lui Juan Del Monte a fost o provocare, mai ales că actorul nu are linişte până nu descoperă toate faţetele personajelor pe care le interpretează. „Îmi place foarte mult să-mi testez personajele, să încerc tot ceea ce ele trebuie să facă”, povesteşte Mario Cimarro. „E important pentru a le descoperi psihologia, felul în care merg, vorbesc, gândesc. Fac tot timpul o cercetare amănunţită legată de profesia personajelor mele, iar în timp am încercat şi am învăţat multe”.
Pe Mario Cimarro şi Marlene Favela, telespectatorii îi vor putea urmări din nou împreună, într-o poveste nouă şi pasională de iubire, „Moştenitorii”, din 18 iulie în fiecare zi ACASĂ, de la orele 19.30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu