joi, 14 iulie 2011

La-La Band - apreciati pina in Mexic

Printre concurenti s-au aflat si fostii participanti la “Dansez pentru tine”: Andrei Stefan, castigatorul sezonului VI, Ella Dumitru, partenera lui Octavian Strunila, Andrei Vlad, partenerul Monicai Columbeanu, Grigore Moldovan, partenerul Iulianei Luciu,  precum si Alma Boiangiu, semifinalista emisiunii “Romanii au talent”

Dintre cei 30.000 de participanti care s-au inscris la castingul organizat de MediaPro Pictures si care a avut loc in lunile decembrie 2010 si februarie 2011, doar 20 au reusit sa treaca de marea finala si sa-si vada visul implinit. Ei formeaza cea mai noua trupa din showbizul romanesc, “La-La Band”, au semnat un contract cu MediaPro Music, iar primul lor hit, “Stage of Joy”, a avut ecou pana in… Mexic. Primii lor fani din strainatate si-au exprimat entuziasmul pentru muzica si vocile lor pe mai multe bloguri sud-americane si le-au urat mult succes tinerilor din “La-La Band”.
Zeci de mii de tineri din toate regiunile tarii au venit plini de sperante in Bucuresti, insotiti de parinti, prieteni sau colegi, sa sustina probele castingului organizat de MediaPro Pictures. Printre cei care au intrat in cursa pentru un rol in noul serial difuzat, din aceasta toamna, la PRO TV, s-au numarat si cativa dintre concurentii de la “Dansez pentru tine” si “Romanii au talent”.
 Andrei Stefan, partenerul Giulei si castigatorul sezonului VI al emisiunii “Dansez pentru tine”, Ella Dumitru, partenera lui Octavian Strunila si cea care a castigat sezonul X al aceleiasi emisiuni, Grigore Moldovan, fostul partener al Iulianei Luciu, Andrei Vlad, partenerul Monicai Columbeanu , Ana Maria Iordan, numita si Honey Bunny,  partenera lui Bogdan Vladau precum si Alma Boiangiu, semifinalista la “Romanii au talent” s-au numarat si ei printre tinerii care au venit sa-i impresioneze pe producatori cu talentul lor.

Concurentii au avut de interpretat monologuri sau poezii, de pregatit temeinic melodii din repertoriul unor cantareti celebri la nivel mondial, precum Miley Cyrus – “7 Things”, Justin Bieber – “Never Let You Go”, Rihanna – “Only Girl (In The World)”, Taylor Swift – “You Belong With Mesau Justin Timberlake – “Rock You Body”, si au trecut prin probe definitorii de actorie, coregrafie si voce.
Dupa ce si-au demonstrat veleitatile artistice in urma unui casting riguros, din aceasta toamna, cei 20 de tineri: Dorian Popa, Alina Eremia, Sore Mihalache, Cristina Ciobanasu,  Bubu Cernea, Andrei Stefan, Rafael Tudor, Vlad Gherman, Alexia Talavutis, Monica Odagiu, Costin Cambir, Gloria Melu, Dima Gheorghita Trofim, Gabi Ciocan, Bianca Dragomir, Oana Stancu, Andrada Popa, Mihai Mititescu, Sali Levent si Georgiana Drumen, din cea mai noua, fresh si talentata trupa romaneasca, “La-La Band”, pun “Pariu cu viata” in primul serial muzical din Romania, la PRO TV.
Pentru Dorian Popa, zilele de casting au fost un adevarat maraton: “In perioada respectiva a trebuit sa ma impart intre Bucuresti si Constanta, intrucat bunicii mei au avut probleme de sanatate si a trebuit sa-i internez in spital, ceea ce mi-a ingreunat pregatirea pentru casting”, spune Dorian Popa.
Sore Mihalache a simtit inca de la inceputul castingului ca se afla in locul potrivit, ceea ce a ajutat-o sa-si invinga emotiile: “Mama a stat pe culoarele din Buftea toata saptamana cu cele mai bune arme pregatite: apa, ciocolata, vorbe bune. Si toti apropiatii mei care dadeau telefoane din ora in ora sa afle ce s-a mai intamplat”, povesteste Sore.
Alina Eremia s-a inscris la casting pe ultima suta de metri si crede ca destinul avut o contributie semnificativa pentru ca visul ei sa devina realitate: “Am aflat destul de tarziu de casting si m-am inscris in ultima zi. Cred ca a fost mana destinului. Eram in perioada de teze, chiar in aceeasi zi cu castingul am avut una”, povesteste Alina Eremia.
Andrei Stefan este fericit ca isi poate trai visul. “La casting am fost plin de emotii, vedeam cate persoane talentate isi incercau sansa. Si la piesele pe care le-am pregatit m-am simtit la fel, imi venea mai usor sa le dansez decat sa le interpretez, dar pana n-am coborat de pe scena nu m-am linistit. Acum imi traiesc visul, am sansa sa fac ce imi place si sa invat de la cei mai buni!”
Rezultatele castingului au adus bucurie si lacrimi de fericire in ochii castigatorilor, care au fost felicitati si imbratisati de cei care i-au insotit, dar si de ceilalti concurenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu