luni, 11 iulie 2011

Diana Dumitrescu s-a întors cu forţe noi din vacanţă pentru rolul din "Pariu cu viaţa" de la Pro TV

Dupa o vacanta fermecatoare petrecuta in Statele Unite ale Americii si in Bora-Bora, Diana Dumitrescu s-a intors pentru a fi “diva” in “Pariu cu viata”, primul serial muzical din Romania, ce se va difuza din aceasta toamna la Pro Tv.
Diana Dumitrescu si-a implinit un mare vis, acela de a vizita Statele Unite ale Americii, “tara tuturor posibilitatilor”, unde s-a plimbat prin locuri pe care pana atunci le vazuse doar in filme, precum Hollywood Boulevard sau Beverly Hills: “Imi doream de atata timp sa merg sa vad cum e viata acolo. Nu imi imaginam ca voi ajunge vreodata. Dar iata ca, pana la urma, mi-am mai indeplinit un vis. Cum am ajuns in Los Angeles i-am trimis mamei mesaj: “Mama, am ajuns la Hollywood!! Am petrecut cateva zile plimbandu-ma prin Beverly Hills si vazand casele acelea care ma impresionau pe vremea cand eram copil, vazandu-le prin filme, m-am plimbat pe Hollywood Boulevard si am vazut stelele”, povesteste bucuroasa actrita.
Urmatoarea destinatie a cuplului Diana Dumitrescu si Ducu Ion a fost Bora-Bora: “Am stat 8 zile, insuficiente, zic eu, la cate ai de facut acolo: diving, wakeboarding, plaja, snorkelling, vizite turistice…”, unde cei doi au practicat sporturile lor preferate si s-au delectat cu produse culinare polineziene: “Mi-am dorit foarte mult sa fac wake in Pacific si, am si facut, dar m-a dezamagit aceasta experienta, nu de alta, dar de cate ori am cazut, am inghitit “tone” de apa sarata, un lucru groaznic, ca sa nu mai spun de usturimea ochilor la fiecare contact cu apa. Dar mi-am facut o placere si asta conteaza cel mai mult. Si cum dupa un efort de asa natura trebuie sa te si hranesti, iar aici esti tentat sa mananci non-stop din deliciile gastronomice polineziene, ce m-a impresionat a fost un restaurant tipic polinezian in care preparatele de baza erau din peste si fructe de mare pe care le savurai in “compania” starurilor internationale, imortalizate pe pereti, vedete ce fusesera si ele impresionate de acest local, Christina Aguilera, Ricky Martin, Jack Nicholson”, povesteste Diana Dumitrescu.
          Frumoasa actrita revine pe micile ecrane in noul serial ce se va difuza din aceasta toamna la Pro Tv, “Pariu cu viata”, unde va aborda un personaj diferit de tot ce a jucat pana acum: “Personajul meu este Andreea Radulescu, o diva ce lucreaza in televiziune. Mai multe, veti vedea pe parcurs. Impreuna cu producatorii si regizorii vom decide lookul personajului meu din acest an. Cu siguranta, el va fi diferit de cel al Oxanei”, marturiseste Diana Dumitrescu.
Despre noul proiect in care a fost cooptata, “Pariu cu viata”, Diana Dumitrescu spune ca aduce “un suflu nou, energie pozitiva, muzica si prospetime”. Totodata, acesta reprezinta o premiera in cariera sa actoriceasca: “Este primul serial muzical de televiziune din Romania, ce aduce in prim-plan adolescenti foarte talentati care in mod sigur o sa cucereasca tot publicul din Romania”, adauga Diana.
In ceea ce priveste primele ganduri ale Dianei Dumitrescu la inceput de proiect, frumoasa actrita declara: “Sunt plina de entuziasm, optimism si, de ce nu, forte proaspete capatate in vacanta. Pot sa spun ca am si putine emotii, firesti, de altfel, atunci cand incepi un nou proiect, o noua provocare. Emotiile si challenge-ul sunt cu atat mai mari cu cat, pentru prima data in cariera mea, voi aparea sub sigla Pro TV. Este nu numai o provocare, dar este si un nou inceput in cariera mea”.
Din aceasta toamna, telespectatorii o pot urmari pe Diana Dumitrescu la PRO TV, in primul serial muzical din Romania, “Pariu cu viata”, unde va interpreta rolul unei “dive” de succes din lumea televiziunii.
Mai multe fotografii din vacanta Dianei Dumitrescu pot fi vazute pe http://www.protv.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu