luni, 9 mai 2011

Maite Perroni ar vrea să joace un personaj negativ

A devenit regina telenovelelor şi preferata publicului. Maite Perroni joacă acum din nou cu William Levy în "Triunfo del Amor" după ce au fost parteneri în "Iubire cu chip rebel". "Jucăm a doua oară împreună şi suntem colegi şi amici. Fiecare dintre noi are viaţa lui şi există destule zvonuri. După ce s-a scris că am avea o relţaie, acum se spune că suntem duşmani. Nu e nimic adevărat", a declarat Maite Perroni. Şi tot actriţa a mai declarat că abia aşteaptă să joace un personaj negativ, "o femeie foarte rea, însă toate la timpul lor".

3 comentarii:

  1. nu prea o vad eu sa joace un rol negativ, nu o reprezinta asa ceva...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea o vad eu pe Maite Perroni sa joace un rol negativ, nu-i sta in caracter, nu o reprezinta, mai ales ca in filmul Triunfo del Amor a jucat un rol excelent, eu am plans foarte mult la acest film....pop si mult succes in continuare Maite Perroni esti actrita mea preferata, am foarte multe poze cu Maite Perron si cu William Levy mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Me gustaria verte en un prejonaje negativo.
    Mucheas suerte Maite. Soy una gran fana tuya.Te amo. Soy Mirela.

    RăspundețiȘtergere