duminică, 3 iulie 2011

Cabral şi Andreea Ibacka - lună de miere în Tenerife

Pentru Andreea si Cabral Ibacka, prezentatorul “Povestirilor de noapte”, luna de miere din statiunea Playa de las Americas din Tenerife a fost una de neuitat. Cei doi au facut safari pe ocean, au inotat printre delfini, s-au plimbat prin orasele de pe insula, au vizitat obiective turistice faimoase si au fost chiar si la un parc acvatic unde s-au dat pe tobogane ametitoare.
Atat pentru Andreea din "Iubire si onoare", cat si pentru Cabral, luna de miere a fost una de vis, in care s-au distrat la maxim, dar s-au si relaxat, mai ales ca organizarea nuntii si renovarea casei au necesitat eforturi substantiale: “Am asteptat vacanta asta mai mult decat niciodata pentru ca amandoi eram foarte obositi dupa renovarea casei si dupa toate pregatirile de nunta. Am facut plaja si baie in Oceanul Atlantic, am vazut capitala insulei, Santa Cruz, am fost la vulcan pe muntele Teide si am vazut lava de acum 102 ani, acum intarita in diverse forme, am facut safari pe ocean si am vazut delfini si balene, am vizitat Garachico, un orasel-muzeu, am vazut Drago (o planta mare cat un copac, transformata in obiectiv turistic)”, spune Andreea.
Desi Andreea s-a lasat cu greu convinsa de Cabral sa mearga la un parc acvatic de pe insula, ziua petrecuta acolo s-a dovedit a fi spectaculoasa: “Una dintre cele mai frumoase zile a fost cea petrecuta in Parcul Acvatic Siam Park. Cabral m-a dus acolo stiind ce ne asteapta, dar eu credeam ca vom vedea leuti de mare, foci si delfini si ca la sfarsit vom face baie intr-o piscina enorma cu valuri. Pentru ca mie nu-mi placeau parcurile de distractie cu apa si chiar imi era frica de tobogane, Cabral a omis sa-mi spuna ca parcul era un fel de Disney cu apa. Si daca la inceput Cabral a trebuit sa ma pacaleasca ca sa merg si sa ma ameninte ca se supara pe mine daca nu incerc sa ma dau, dupa mai mult de 7 ore de distractie, fiind amandoi rupti de oboseala si molesiti de caldura, eu nu mai vroiam sa plec acasa. Repetam obsesiv "inca o data". La orice”, povesteste amuzata tanara actrita.
In zilele petrecute in Tenerife, Andreea a fost tare bucuroasa ca si-a putut exersa cunostintele de limba spaniola, pe care o vorbeste fluent inca din perioada liceului. Mai mult, localnicii au laudat-o pentru usurinta cu care vorbeste spaniola, iar proaspatul ei sot, Cabral, a incurajat-o tot timpul: “Eu am facut in liceu cursuri de limba spaniola la Institutul Cervantes timp de 2 ani si din 2003 am diploma de vorbitor de limba spaniola la nivel profesionist. Cu toate ca in ultimii 8 ani nu am avut multe ocazii sa-mi exersez spaniola, in vacanta asta am primit numai complimente pentru cum vorbesc. Vorbitorii nativi de spaniola ma intrebau daca sunt din Spania, daca locuiesc in Spania sau daca am macar rude de acolo. Iar Iba Iba (Cabral) spune ca eu „cant” limba la fel ca spaniolii. Si incurajata fiind de complimentele primite, am incercat sa vorbesc cat mai mult.
Recent intors din frumoasa luna de miere din Tenerife, Cabral poate fi urmarit de luni pana joi, de la 22.00, la “Povestiri de noapte”, ACASA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu