duminică, 21 august 2011

Anahi aproape de înec la filmările videoclipului ‚Dividida’


‚Dividida’ este noul videoclip pe care artista mexicană îl va lansa în câteva zile în toată America Latină, mai exact pe 22 august

Se pare că vom avea parte de o producţie plină de atitudine, cu o poveste pe care o regăsim în realitatea noastră de zi cu zi, prezentată în stil futurist şi foarte sexy.
„Videoclipul vorbeşte despre o femeie care nu poate să aleagă între două iubiri, fiind îndrăgostită de ambii bărbaţi. Este de fapt istoria telenovelei, fiind piesa principală, însă am vrut totuşi să-mi pun amprenta asupra lui nu numai ca protagonista ‚Dos Hogares’, ci şi ca artista Anahi.”
În ‚Dividida’ vom vedea şi partea întunecată a fostei membre RBD, care până acum ne-a surprins mai mereu cu clipuri mai mult sau mai puţin scandaloase, cum a fost de exemplu ‚Mi Delirio’.
„Binele şi răul, dualitatea asta pe care o întâlnim cu toţii astăzi. Sunt clipe când ne arătăm partea obscură şi altele când o arătăm pe cealaltă – partea clară sau angelică. Şi tocmai asta vom vedea în videoclip, o Anahi clonată: una îmbrăcată în alb, fiind bună şi una rea, ce va fi îmbrăcată în negru.”
Toate astea le vom vedea luni pe Ritmoson Latino, când deasemenea va fi difuzat şi un interviu cu tânăra cântăreaţă, care a declarat:
„Aproape că m-am înecat, pentru că trebuia să stau sub apă şi să cânt, şi să continui să cânt în timp ce intram cu totul în apă şi normal că au fost momente când nu mai puteam respira şi îmi ieşea apă prin ochi, urechi şi toate părţile, dar m-am distrat filmând acest videoclip.”

Sursa Anahi Rock Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu