vineri, 12 august 2011

După două divorţuri, Jorge Luis Pilla din "Aurora" mai crede în iubire


Actorul din telenovela difuzata zilnic ACASA, “Aurora”, Jorge Luis Pila, inca mai crede in iubire, in ciuda faptului ca a trecut deja prin doua divorturi si mai multe relatii esuate. Este inalt, chipes, brunet, are un aer misterios, dar acestea nu i-au adus si noroc in dragoste. S-a casatorit de doua ori, a doua oara cu actrita Anette Michell iar ambele casnicii s-au terminat cu un divort.
Dupa ce a mai incercat sa-si gaseasca adevarata iubire printre partenerele de ecran, actorul s-a convins ca aleasa inimii lui cu siguranta nu va avea aceeasi meserie ca el. “Am avut o relatie acum mult timp cu actrita Aura Christina Geither, pe vremea cand filmam Secreto de Amor”, povesteste Jorge Luis Pila. “Povestea a durat aproximativ sase luni. Dupa asta, mi-am zis ca nu voi mai avea niciodata o relatie cu o actrita. E difícil sa gestionezi o relatie cu cineva care trece prin aceleasi lucruri ca si tine sau cu care esti impreuna tot timpul. Am avut deja experienta cu Anette”.
Totusi, Jorge Luis Pila nu si-a pierdut speranta ca intr-o zi va reintalni iubirea si nu exclude posibilitatea de a se indragosti chiar si de o fana. Pana atunci insa, marea sa iubire ramane fetita sa in varsta de patru ani, Sabrina. “E superba, ia lectii de balet, studiaza si deocamdata e atrasa de actorie. O sa vad ce-mi pregateste viitorul in ceea ce o priveste”, spune Jorge Luis Pila despre fiica sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu