vineri, 26 august 2011

Carmen Tanase se reprofileaza: va testa meseria de DJ la Music FM


Actrita Carmen Tanase, pe care telespectatorii o pot urmari din aceasta toamna la ProTV in serialul “Pariu cu viata” va descoperi in acest weekend cum este sa fii DJ la radio.
Fara nicio experienta in aceasta zona, Carmen a acceptat cu bucurie, dar si cu ceva emotii invitatia Music FM de a prezenta sambata, de la ora 16.00 emisiunea “StarList”. Timp de doua ore ea le va povesti ascultatorilor de pe frecventa 103,8 FM despre muzica pe care o asculta dar si despre piesele preferate pe care si le va alege din playlist, insotindu-le cu cite o poveste sau o amintire.

Am primit o invitatie bizara pentru varsta mea inaintata si anume aceea de a fi DJ. Cum imi plac provocarile, am acceptat in inconstienta mea, fara sa stiu nimic despre asta. Bifez experiente, chiar daca eu cred ca sint unul dintre cei mai in varsta DJ din lumeJ”, se amuza interpreta Marei din “Pariu cu viata”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu