vineri, 23 septembrie 2011

Alexandru Ion şi Andrei Roşu cascadori in "Narcisa: Iubiri nelegiute"

Alexandru Ion şi Andrei Roşu, actorii din noul sezon al telenovelei “Narcisa Sălbatică”, “Narcisa-Iubiri nelegiuite”, au preocupări pe care multe persoane le-ar percepe ca fiind riscante. Andrei a optat pentru cascadorie, iar Alexandru a studiat stage-combat.

Deşi nu au dat viaţă până acum unor cascadorii spectaculoase, aşa cum s-a întâmplat în cazul lui Gabi Duţu, cei doi actori îşi doresc să aibă parte de adrenalină în profesia lor. Alexandru a studiat stage-combat şi se declară încântat de ideea de participa la lupte veridice, dar care să nu se încheie cu fracturi periculoase. Tânărul şi-ar dori ca pe viitor să facă parte dintr-un spectacol care să includă pe lângă numere de stage-combat şi acrobatică.

Am studiat stage-combat în facultate, după ce în prealabil participasem la un workshop intensiv cu un profesor rus. Toate trambulinele din sală mă duceau cu gândul la Cirque du Soleil, al cărui fan sunt şi mi-am dorit să învăţ cât mai mult. Am avut o perioadă în care mă antrenam zilnic şi mă bucuram mult de fiecare lucru nou pe care îl învăţam. Acum, îmi promit periodic să reiau antrenamentele şi sper să reuşesc curând. Mi-ar plăcea foarte mult să fac un spectacol care să includă numere cât mai spectaculoase de stage-combat şi acrobatică”, declară Alexandru. 

Andrei Roşu, actorul care interpretează rolul Dan în telenovela “Narcisa – Iubiri nelegiuite”, este şi el în căutare de senzaţii tari. Andrei a participat de-a lungul timpului şi la câteva scene în care a avut posibilitatea să exerseze abilităţile deprinse la cursul de cascadorie. Căderi de pe scări, bătăi, aruncări de la înălţime, acestea sunt câteva dintre momentele filmate care i-au satisfăcut dorinţa de mai multă acţiune. Chiar în telenovela “Narcisa – Iubiri nelegiuite”, în rolul avocatului Dan, Andrei a trebuit să-şi folosească pumnii în câteva scene.

“Mi-a plăcut foarte mult să iau parte la cursul de cascadorie. Era ceva nou şi strâns legat de meseria mea. Acum, mă gândesc serios să fac skydiving. Zilele următoare mi-am propus să fac  prima săritură din avion, iar apoi voi decide dacă voi face şi un curs. Adrenalina îmi dă poftă de viaţă şi îmi reaminteşte că exist”, declară Andrei. 
În ceea ce-l priveşte pe Gabi Duţu, este deja foarte cunoscută pasiunea lui pentru cascadorie. Dacă nu ar fi optat pentru actorie, Gabi şi-ar fi dorit să fie cascador. Deşi s-ar crede că riscul îl atrage către acest domeniu, Gabi declară că în realitate este atras de controlul aproape absolut şi calcul pe care această meserie îl presupune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu