joi, 29 septembrie 2011

Ioana Picoş din “Narcisa-Iubiri Nelegiuite”, îşi întreţine silueta cu meniuri vegetariene


 Ioana Picoş, interpreta iubitei lui Denis Ştefan în telenovela “Narcisa-Iubiri nelegiuite” este vegetariană de cinci ani! Pentru a-şi întreţine silueta, tânăra actriţă face mult sport, pasiune insuflată din copilărie de tatăl său, sportiv de performanţă.
“Nu îmi este greu să-mi menţin silueta, deoarece sunt obişnuită cu sportul. Am făcut de mică balet, gimnastică şi dansuri latino, iar acum, în funcţie de timp, fac fitness, înot sau merg cu rolele în parc. Tatăl meu a fost un sportiv excelent, practicând sportul atât la nivel de performanţă, cât şi ca profesie, având carnet de antrenor pentru sporturi precum gimnastică, judo sau înot. De aceea, încă de mică am fost familiarizată cu noţiunile esenţiale ale unei vieţi sănătoase bazate pe foarte multă mişcare. M-ar tenta în viitor să încerc şi un sport extrem”, declară Ioana Picoş.
În ceea ce priveşte nutriţia, Ioana este foarte atentă la alimentele pe care le consumă, iar de cinci ani a adoptat un regim vegetarian. 
Sunt vegetariană de aproape cinci ani, nu consum zahăr (nu mai ţin zahăr în casă de trei ani), nu mănânc mâncare de la fast-food şi nici prăjeli. Recunosc, nu mă pot abţine de la mâncare picantă. Ador mâncarea asiatică şi mujdeiul de usturoi pe care îl prepar într-un mod special. Aproape în fiecare dimineaţă, consum fructe sau un shake cu vitamine”, declară frumoasa actriţă.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu