luni, 12 septembrie 2011

Fiul Nicoletei Luciu a felicitat-o primul de ziua ei!


Nicoleta Luciu, insarcinata cu tripleti, isi sarbatoreste astazi ziua de nastere alaturi de familie si prieteni, iar cel mai frumos cadou a fost primit in aceasta dimineata, in momentul in care fiul ei i-a spus „La multi ani”, a povestit vedeta in direct la „Povestiri adevarate”, ACASA.
„Fiul meu, Zsolt, mi-a spus primul „La multi ani”. A venit la mine azi dimineata, m-a luat de gat si m-a pupat. A fost un sentiment minunat! Ma gandesc ca la anul pe vremea aceasta va fi petrecere mare. Eu si Zsolt Jr. suntem nascuti in septembrie, iar Kim, Karoly si Kevin se vor naste in aceeasi luna. Ma bucur ca s-a nimerit sa-mi sarbatoresc ziua de nastere insarcinata cu tripletii. Daca cineva mi-ar fi zis ca pe vremea asta voi avea tripleti, n-as fi crezut”, povesteste fericita viitoarea mamica.
Startul petrecerii aniversare s-a dat in weekend, cu prietenii si rudele apropiate ale Nicoletei Luciu, cu casa plina de copii: „Am inceput din weekend cu vizitele, dar pot sa spun ca imi sarbatoresc ziua de nastere de cand stau la pat, pentru ca de atunci am inceput sa primesc vizite. Dar e bine pentru ca asa timpul trece mai repede. Am primit doua torturi, unul de la Zsolt, de ciocolata si unul de la prietena mea Luminita, cu fructe. Ea a venit cu tripletii, spre bucuria lui Zsolt, pentru ca a avut parteneri de joaca. Am primit si foarte multe flori. Zsolt mi-a adus un buchet mare de flori de toamna si un cadou surpriza pe care il voi primi dupa nastere, le cererea mea. Am mai primit sporul casei, uleiuri si lumanari parfumate, tablouri 3 in 1 pentru tripleti”, spune Nicoleta Luciu.
Cumparaturile pentru cele necesare noilor nascuti au fost deja demarate, momentul nasterii micutilor Kim, Kevin si Karoly apropiindu-se cu pasi repezi:  „Saptamana trecuta am facut comanda de tarcuri pentru copii, scoici pentru masina, saltelute, hainute si tot ce este necesar pentru bebelusi. Au deja multe jucarii pentru ca am pastrat si de la Zolt, majoritatea in stare intacta. Urmeaza sa fac comanda pentru carusel. In timp o sa cumpar si decoratiuni pentru camerele de copii si stickere in forma de stelute pentru pereti. A venit si caruciorul din SUA, este rosu cu negru, foarte frumos. E in stil balcon, o sa stea unul langa altul, iar Kim la mijloc, protejata de fratiorii ei”, a povestit Nicoleta Luciu la „Povestiri adevarate”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu