luni, 26 septembrie 2011

Gina Maican din “Narcisa-Iubiri nelegiuite”, pictează natură moartă



 Gina Maican, frumoasa actriţă din telenovela “Narcisa – Iubiri nelegiuite”, are studii în domeniul artelor plastice. Deşi nu a mai exersat în ultima perioadă, Gina povesteşte că pictura era pentru ea un moment de relaxare totală. Frumoasa actriţă şi-ar dori chiar să se întoarcă în timp când petrecea câte patru-cinci ore pe zi pictând.


Pictam mult în liceu. Eram la profil de arte plastice şi stăteam în clasa de pictură patru-cinci ore pe zi. De când am venit în Bucureşti, mi-am pierdut îndemânarea şi îmi pare rău. Mă jucam pe planşă cu multe culori şi îmi permiteam să pictez orice. Cel mai mult îmi făcea plăcere să pictez natură moartă. Vremuri frumoase...m-aş întoarce în timp”, declară Gina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu