miercuri, 28 septembrie 2011

Dana Rogoz şi Adela Popescu şi-au sărbătorit ziua împreună


 Prezentatoarea emisiunii „De Suflet” la ProTv International, Dana Rogoz, a implinit 26 de ani pe 26 septembrie. Pentru prima data in 5 ani de prietenie cu Adela Popescu, care este nascuta pe 8 octombrie, au decis sa isi serbeze ziua impreuna.
Ele s-au organizat si si-au primit cei 40 de invitati in gradina Danei, la un picnic cu perne si paturi. Cele doua prietene au decorat copacii cu stele luminoase pe care Dana le-a cumparat din Malaezia si le-a folosit pentru prima data cu aceasta ocazie.
                       Prietenii lor comuni care au fost prezenti la eveniment au avut parte si de o surpriza. Ei au gasit in copaci turta dulce insotita de ravase cu mesaje speciale. „Am confectionat si am agatat in copaci, impreuna cu Adela aceste mici cadouri si partea interesanta este ca fiecarui om i s-a potrivit perfect mesajul pe care si l-a ales la intimplare”, povesteste Dana, care din 8 octombrie revine la ProTv International cu cel de-al 15-lea sezon al emisiunii „De Suflet”.

„M-am simtit minunuat si a fost prima oara cind imi petrec ziua cu Adela. Impartim atitea pasiuni, visuri si prieteni comuni, incit pentru prima data am impartit si aniversarea noastra, chiar daca ea si-a sarbatorit-o un pic in avans.Toti invitatii au apreciat fiecare detaliu al organizarii si vreau sa spun ca am niste oameni minunati alaturi de mine. Ei sint cel mai frumos cadou”, adauga vedeta.

Cu aceasta ocazie ea a primit de la prieteni albume de pictura si mai ales de fashion, iar citeva prietene din copilarie i-au pus la cale o alta surpriza, careia Dana Rogoz ii da curs in aceste zile. „Voi pleca la Paris, am primit acest acest cadou de la mai multe prietene cu care ma voi intilni chiar in capitala Frantei. Ele s-au organizat in asa fel incit 3 plecam din Bucuresti, una dintre noi vine din America iar cealalta special din Qatar, ca sa ne vedem. Sint foarte fericita ca voi participa si Fashion Week in Paris, care a venit ca o alta surpriza din partea lor”, incheie Dana Rogoz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu