luni, 19 septembrie 2011

Stirea de la prima ora! CRBL si Crina Mardare joaca azi in "Pariu cu viata" la Pro TV

CRBL si Crina Mardare pun pariu pe cei mai talentati elevi ai Colegiului National de Arte din “Pariu cu viata”, luni, 19 septembrie, de la 20.30, in “Pariu cu viata”, la Pro Tv. Cei doi artisti au fost invitati pe platourile de filmare de la “Pariu cu viata” sa-si joace propriile roluri, in calitate de membri ai juriului, in cadrul unui concurs de muzica.
          CRBL, DJ-ul ProFM, povesteste amuzat ca a intrat cu “greu” in propria piele pentru a interpreta rolul unui jurat la un casting muzical: “A fost un rol foarte greu pentru ca personajul jucat este foarte dificil ca si caracter, si cred ca am reusit intr-un final sa il joc pe nebunul de CRBL. Rolul meu a fost sa fiu un membru din juriu si sa asistam la un casting cu niste pusti talentati care aveau sa-si arate abilitatile de cantareti, dar si de dansatori. La un moment dat m-am ridicat si am urcat pe scena langa o concurenta si am inceput sa dansam impreuna. Asa am simtit atunci”, povesteste CRBL, care poate fi ascultat in fiecare seara de la 19.00 la 21.00, la ProFM.
Crina Mardare, profesoara de canto si fosta membra a trupei Sfinx Experience, si-a jucat propriul rol in serialul “Pariu cu viata”: “Rolul meu a fost Crina Mardare, invitata sa particip la un casting in cadrul scolii de muzica. Acesti adolescenti sunt deja profesionisti, ii cunosc pe multi dintre ei de cand erau mici, le-am urmarit evolutia de-a lungul timpului. Nimic nu a fost intamplator in destinul lor, acesti copii muncesc demult, studiaza muzica, canta la un instrument, danseaza, studiaza arta actorului, sunt talentati, ambitiosi si extrem de motivati sa dea batalia cea mare, aparitia in acest serial. Proiectul mi se pare extrem de modern, actual, ma refer la scenariu, muzica, abordare. Totul este foarte real, o poveste de viata adevarata, cu bune si rele, suisuri si coborisuri, exact ca in viata!”, declara Crina Mardare.
Atat Crina Mardare, cat si CRBL marturisesc ca au fost placuti impresionati de atmosfera de pe platourile de filmare si de intalnirea cu echipa de productie.
 “M-am bucurat sa ma aflu pentru prima oara pe un platou de filmare! Nu se compara cu o filmare de televiziune sau un videoclip. Experienta a fost nemaipomenita, si nu vreau sa sune a cliseu, dar am avut ocazia sa stau o zi intreaga alaturi de oameni pe care-i cunosc, admir si respect foarte mult: Carmen Tanase, maestrul Marin Moraru, Adela Popescu, Alexandru Papadopol, Radu Valcan, regizorii Iura Luncasu si Alex Fotea, si toata echipa care se afla in spatele camerelor de filmat, o echipa de super profesionisti. Cel mai frumos si interesant moment a fost ca am avut sansa sa cunosc asemenea oameni”, spune Crina Mardare.
“Am ramas placut impresionat de echipa de filmare si de experienta in sine. As reveni cu mare placere pe platouri. De asemenea, echipa de artisti m-a facut sa trec prin niste stari emotionale de neuitat... Sunt niste personaje total diferite, niste artisti in adevaratul sens al cuvantului si sper ca dupa rolurile pe care le joaca in acest serial sa poata continua in domeniu pentru ca sunt total convins ca au foarte multe de aratat. Mi se pare ca acest serial va fi, garantat, un succes in randul tinerilor si nu numai”, povesteste CRBL.
Tot luni, de la 20.30, in serialul muzical pentru toate generatiile “Pariu cu viata”, difuzat la Pro Tv, incepe cautarea copilului pierdut al Marei Anghel (Carmen Tanase), o sotie si o mama devotata care trece  prin momente dramatice si care va fi nevoita sa-si gaseasca puterea sa mearga mai departe si sa lupte pentru sanatatea Ancai, fiica ei cea mica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu