miercuri, 14 septembrie 2011

Alfonso Poncho Herrera s-a antrenat cu fotbalişti adevăraţi pentru rolul din "El 10"

Dupa antrenamente dure de fotbal, Alfonso Herrera e multumit de prestatia sa din nou serial sportiv in care joaca, “El 10”. Actorul din telenovela de ACASA “Clase 406”, difuzata in fiecare zi de la 14.30, este pasionat de sportul rege, dar nu s-a considerat niciodata un bun jucator, asta pana sa se antreneze alaturi de fotbalisti profesionisti.
“Imi place foarte mult sa joc fotbal. Nu sunt un fotbalist profesionist, dar pentru ca personajul meu sa fie cat mai credibil, m-am antrenat timp de trei luni in fiecare zi. Am avut ca profesori jucatori sau fosti jucatori profesionisti. Dar sa nu credeti ca am devenit un El Chicharito”, glumeste Poncho, facand referire la fotbalistul mexican care in prezent activeaza la Manchester United.
Numele serialului in care joaca Poncho aduce un omagiu tuturor jucatorilor faimosi care au purtat tricoul cu numarul 10, precum Pele sau Maradona. “Sa porti numarul 10 este o mare responsabilitate nu numai pe teren, ci si in afara acestuia”, explica Poncho. Serialul este in productie de doi ani de zile si trebuia lansat anul trecut in perioada Campionatului Mondial de Fotbal din Africa de Sud, dar din cauza lipsei de fonduri, lansarea a fost amanata pana luna aceasta, cand a avut loc premiera pe canalul de sport ESPN.
Alfonso Herrera a declarat ca i-ar placea sa se intoarca la telenovele, dar proiectele la care lucreaza in prezent l-au indepartat o vreme  de genul care l-a consacrat ca actor. “Muncesc in continuu, indiferent daca e vorba despre film, teatro sau televiziune. Nu am preferinte. Cu siguranta ma voi intoarce la telenovela, am tot primit propuneri, dar deocamdata nu pot sa fac nimic datorita proiectelor la care lucrez in prezent”. Totusi, in planurile sale de viitor nu intra si o reuniune a trupei RBD. “Fiecare se concentreaza pe propriile proiecte, ne-am dus pe propriile noastre drumuri si ne bucuram de acestea”, completeaza actorul din “Clase 406”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu