marți, 9 august 2011

Alexandru Papadopol s-a întors din vacanţă şi va juca în "Pariu cu viaţa"

Alexandru Papadopol revine pe micile ecrane in noul serial de la Pro Tv, “Pariu cu viata”. In serialul care va debuta in toamna actorul va juca un rol care ii este familiar in viata de zi cu zi- cel de profesor de actorie.
Alexandru Papadopol il va interpreta pe Bobby Iordache, fost star de telenovele si seriale, actualmente un profesor de actorie cu planuri marete, carismatic, uneori comic si iubit de elevii sai: “N-am mai jucat niciodata rolul unui profesor. Bobby Iordache este un profesor exigent, cateodata exigenta lui capatand chiar aspecte comice. Cu echipa ma cunosc deja foarte bine, iar cu noii veniti (elevii) sper sa ma inteleg bine pe parcursul proiectului. In ceea ce priveste serialul muzical, cred ca este un subiect actual si sunt convins ca publicul  il va aprecia la adevarata lui valoare”, povesteste Alexandru Papadopol.
Inainte de debutul  filmarilor pentru serialul de la Pro Tv, Alexandru Papadopol s-a bucurat de timpul liber petrecut alaturi de sotia lui, Ioana Ginghina, si fiica lor, micuta Ruxandra:  “In vacanța asta ne-am ocupat mai mult de casa si de curte si nu prea am avut timp sa plecam prea mult.  Weekendurile le-am facut cu familia si prietenii in Bucuresti sau in Targoviste, la casa bunicilor mei, ne-am bucurat de soare si de vara in curtea noastră. Totuși am reușit sa mergem o saptamana la mare, in Costinesti, la bunicii Ioanei si strabunicii Ruxandrei. Acolo ne-am odihnit, am facut plaja, am mancat sanatos, ne-am plimbat si ne-am încărcat bateriile pentru munca. Ruxandra s-a bucurat mult de aceasta vacanța, a stat numai in apa si si-a facut mulți prieteni “de sezon””, spune amuzat Alexandru.
In “Pariu cu viata”, un serial pentru toate generatiile, care va fi difuzat din aceasta toamna, la Pro Tv, Alexandru Papadopol va realiza un personaj savuros, pe Bobby Iordache, profesorul de actorie de la Colegiul National de Arta, care va pune pariu pe talentul actoricesc al elevilor sai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu