luni, 8 august 2011

Carmen Tănase şi Doru Ana, soţ şi soţie în "Pariu cu viaţa"

ţ
Se cunosc de peste zece ani, dar serialul “Pariu cu viata” ii aduce, pentru prima data, impreuna, pe micul ecran. Din toamna, la Pro TV, Carmen Tanase si Doru Ana sunt Mara si Alexandru Anghel, sot si sotie, oameni de afaceri, parintii a doi copii minunati: Andrei (Dorian Popa) si Anca (Cristina Ciobanasu).
Pentru cei doi actori intalnirea pe platoul de filmare este o premiera. ”Ne cunoastem de foarte mult timp, dar jucam pentru prima data impreuna. Si ne intelegem minunat” spune Carmen Tanase. “Alaturi de Carmen nu am jucat niciodata  in film sau pe scena, noi am fost pe generic laReginainsa nu am avut secvente impreuna. Chiar ne amuzam acum cateva zile pentru ca, intr-o zi,  pe platourile de filmare de la Regina” am zis:  ”Noi cand o sa jucam amandoi?” Si uite ca a venit si aceea zi,” completeaza Doru Ana.     
Pentru Carmen Tanase  rolul Marei Anghel este o schimbare binevenita. “Este diferita total de ceea ce am jucat in ultimii 4 ani. I-am spus “la revedere” Flacaricai si am intrat in alta lume, cu alte orizonturi, cu alte preocupari. Este o schimbare majora si necesara. E un inceput si, ca orice inceput, este inedit. Mara este o femeie eleganta, sobra, o femeie de afaceri inteligenta. Desi este un om retinut, usor rece ea este foarte atasata de cei doi copiii si de ideea de familie”, spune actrita.
Cat despre Alexandru Anghel, sotul Marei, interpretul lui, Doru Ana, stie exact unde sa-si caute inspiratia.  “Este un personaj al zilelor noastre, un tip care s-a adaptat foarte bine schimbarilor de dupa ’90 si a carui viata ar trebui sa curga linistit, sa imbine placut afacerile si familia…Doar  ca o intamplare cu totul si cu totul iesita din comun ii schimba, dramatic, existenta.”
Alaturi de cei doi, din familia Anghel mai fac parte Andrei (Dorian Popa) si Anca (Cristina Ciobanasu). “Pe Cristina o cunosc de cativa ani, nu am jucat cu ea insa am tot urmarit-o si este deja o actrita, iar cu Dorian acum am facut cunostinta, l-am auzit cantand si este foarte talentat”, se mandreste Carmen Tanase cu cei doi copii ai ei din serial.
Pentru Dorian Popa, protagonistul serialului “Pariu cu viata” munca pe platourile de filmare, alaturi de Carmen Tanase si Doru Ana este:  “Wow … Cam asa ar trebui sa incep. Este intr-adevar extraordinar sa am sansa sa lucrez cu acesti 2 mari actori, am foarte multe de invatat de la ei, ma ajuta si imi ofera tot sprijinul necesar. De departe cea mai grea secventa pe care a trebuit sa o joc a fost cea in care personajul meu, Andrei Anghel, este suparat pe parintii lui. A trebuit sa tip la cei doi si ma simteamun pic timorat. Asta pana cand doamna Carmen Tanase m-a incurajat si mi-a spus ca trebuie sa fac asta, ca e doar un rol”, marturiseste Dorian.
Cristina Ciobanasu, interpreta Ancai Anghel, isi dorea de foarte mult timp sa joace alaturi de Carmen Tanase. “Este un actor desavarsit, de la care am foarte multe de invatat iar faptul ca in “Pariu cu viata” Carmen Tanase va juca rolul mamei mele este un vis devenit realitate”, spune Cristina.
Rolul pe care-l joaca in “Pariu cu viata” i-a oferit actorului Doru Ana sansa sa joace alaturi de 20 de copii foarte  talentati. “Acesti copii sunt o mare bucurie, m-au surprins cu atitudinea lor, cu talentul lor, cu modul in care au fost educati de parinti. Este o mare bucurie sa vad o generatie de copii extrem de bine crescut, frumosi, daruiti de har si sa fiu, alaturi de ei, pe platourile de filmare”, marturiseste interpretul lui Alexandru Anghel.
Marele actor Marin Moraru va juca, din toamna, in premiera, la Pro TV, rolul medicului Silviu Craciun, tatal Marei (Carmen Tanase),  bunicul lui Andrei (Dorian Popa) si al Ancai (Cristina Ciobanasu). In fiecare zi, pe platourile de filmare, Marin Moraru marturiseste ca se bucura de prezenta plina de verva a celor 20 de copii talentati din “La-La Band”. In serialul pentru toate varstele ce va fi difuzat de Pro Tv, doctorul Craciun este un personaj cheie care va reusi sa produca mari surprize.
Din aceasta toamna, la Pro Tv, in “Pariu cu viata”,  serialul dedicat tuturor  varstelor, cei 5 membri ai familiei Anghel vor trece prin momente fericite, dar nu vor lipsi, ca in orice familie din viata reala,  nici clipele tensionate sau situatiile care le vor schimba vietile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu