miercuri, 3 august 2011

După vacanţă, Iura Luncaşu s-a întors la "Pariu cu viaţa"


Iura Luncasu, regizorul primului serial muzical din Romania, “Pariu cu viata”,
care va fi difuzat din aceasta toamna la PRO TV s-a intors dintr-o vacanta minunata petrecuta cu famila in Creta si acum este gata sa puna cel mai mare pariu de pana acum.
“Pariu cu viata” are in primul rand o distributie echilibrata. Cei 20 de tineri din trupa 
La La Band vin cu forte proaspete si sunt extrem de talentati iar alaturi de ei vor fi desigur, actori cu state vechi care surprind de fiecare data. Eu mizez pe o poveste care, dincolo de latura aspirationala, care poate face deliciul tinerilor, sa aiba si un contrapunct in povestea de familie, a adultilor  unde umorul si dramatismul sunt foarte bine dozate. Este o poveste de viata care in esenta inseamna o poveste a unei familii. Eu cred in povestile care abordeaza teme universale, care sa nu fie facute pentru un anumit gen de public. Lansam o poveste convingatoare”, marturiseste Iura Luncasu care va regiza “Pariu cu viata” impreuna cu Alex Fotea si Alex Borundel.
  Iura a venit cu forte proaspete pe platourile de filmare de la Buftea intrucat s-a intors 
dintr-o vacanta extraordinara petrecuta alaturi de sotia lui Alina, de parintii ei si fiul sau
 de 2 ani si jumatate, Mihnea : “A fost primul concediu in care Mihnea a fost fericit vizibil:
 calatoria cu avionul, o alta masina cu care am mers prin insula si care nu era a lui mami 
sau tati. Am stat la un hotel extrem de child friendly, cu piscine pentru copii, cu o mie de 
tobogane pentru varsta lui. S-a bucurat de mare, desi i-a fost teama in primele zile, 
am facut castele de nisip si am alergat pe mal. Aproape in fiecare zi ne urcam in masina
 si mergeam cu harta in brate sa cautam alte plaje, alte locuri decat cel in care ne 
stabilisem”, povesteste regizorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu