duminică, 7 august 2011

Ştirea de la prima oră! Dorian Popa din "Pariu cu viaţa" împlineşte azi 23 de ani!

Astăzi, Dorian Popa din "Pariu cu viaţa" şi La-La Band îşi aniversează ziua de naştere, împlinind 23 de ani.
Dorian joaca rolul unul golan cuceritor, un tanar care are toate fetele din liceu la picioare si care se indragosteste de Ioana (Alina Eremia), o fata frumoasa si foarte talentata care provine dintr-o familie saraca. Blamata de tatal lui si protejata de mama, relatia lui Andrei (Dorian Popa) cu Ioana este una cu suisuri si coborasuri. Obisnuit sa invarta fetele pe degete, Andrei isi da seama ca, peste noapte, s-a indragostit de Ioana si ca o iubeste din toata inima, cu forta unei mari iubiri.
 Intre Dorian si Andrei exista si cateva asemanari. “O asemanare intre mine si personaj ar fi aceea ca amandurora ne place sa fim catalogati drept "the bad guy", dar in realitate suntem romantici incurabili”, spune protagonistul serialului “Pariu cu viata”.
Dupa ce a luat parte la un casting la care s-au prezentat peste 30.000 de mii de tineri, Dorian este pregatit sa se identifice cu personajul pe care-l joaca. “Personajul meu este un tanar ce vine dintr-o familie instarita, si care, desi ii place sa se inscrie in tiparul "baiatului de bani gata", are totusi, un suflet bun, un suflet de artist. Andrei compune muzica, canta, este pasionat de notele de pe portativ. Este un baiat destept, educat, care se indragosteste de o fata simpla, saraca, in care insa el vede mai mult decat atat, vede marea lui iubire”.
Rebel din fire, prietenos si foarte atent la aspectul sau fizic Dorian isi petrece, in fiecare zi, cateva ore in sala de fitness. Cel mai sexy membru al trupei “La-La Band” va fi, din aceasta toamna, protagonistul serialului “Pariu cu viata”, de la Pro Tv. “Sunt convins ca acest serial va avea un mare succes, atat la noi cat si in afara hotarelor tarii, iar lumea ne va  urmari cu drag mult timp de aici inainte. Vreau sa ramanem multa vreme in mintea si in inimile oamenilor”, marturiseste Dorian.
 Pentru rolul sau din “Pariu cu viata” tanarul a trebuit sa adopte un regim strict de viata, cu dieta, ore petrecute in sala de fitness si yoga. “Pentru acest rol a trebuit sa slabesc, astfel incat am ales sa-mi schimb si alimentatia, cat si tipurile de antrenamente pentru a-mi modela fizicul. M-am pregatit intens pentru ca am vrut ca rezultatele sa fie vizibile, sa se vada cat de mult imi place ceea ce fac. Programul meu este unul complex: fac exercitii de concentrare, exersez anumite stari care stiu ca imi ies mai greu, iau lectii de canto si, in fiecare zi, fac o serie de exercitii pe care regizorii ne-au sfatuit sa le facem pentru a ne intelege mai bine personajele”, marturiseste interpretul lui Andrei Anghel, un tanar liceean care se descopera marea iubire, in “Pariu cu viata”.
Alaturi de ceilalti 19 colegi ai lui din “La-La Band”, Dorian petrece, in fiecare zi, clipe minunate la repetitii. “Am invatat atat de multe lucruri despre actorie, despre viata, despre mine de cand am intrat in acest proiect. In timp am invatat cum sa ma concentrez asupra starii pe care vreau sa o ating, sa nu folosesc trucuri, pentru ca atunci starea nu este naturala, dispare repede si nu este credibila. Am invatat sa trec mai intai ceea ce trebuie sa joc prin "mine", si apoi sa reproduc, am invatat sa-mi controlez gesturile nepotrivite, sa gandesc replicile, nu sa le insirui, sa-mi ascult partenerul, nu sa-l judec ca pe un aparat ce-mi intoarce replicile. Acest proiect si acest rol m-au ajutat sa evoluez, mi-am insusit atat de multe lucruri pe care daca vi le spun ar insemna ca va vand secretul. Un singur lucru e cert- e nevoie de foarte multa munca pentru a intelege un personaj atat de complicat precum Andrei”, spune Dorian.
Perfectionist de fel interpretul lui Andrei Anghel din serialul “Pariu cu viata, difuzat la Pro tv din aceasta toamna spune ca: ” atunci cand imi doresc sa fac un lucru cu adevarat , dau 110%  din ce pot si vreau sa cred ca, intotdeauna, este loc de mai bine.”

Un comentariu: