joi, 30 septembrie 2010

Ana Torv din Fringe adoră să facă mişcare


Frumoasa blondă cu ochii verzi care interpretează în serialul Fringe, difuzat de Pro Tv, rolul agentului FBI Olivia Dunham, Anna Torv, este o împătimită a mişcării în aer liber. Echitaţia, alergatul, surfingul, înotul şi drumeţiile fac parte din programul cotidian al actriţei, care îşi menţine astfel forma fizică de invidiat. „Îmi place la nebunie să petrec cât mai mult timp în  aer liber, iubesc drumeţiile şi mountain bikingul”, declară actriţa care, cum prinde un moment liber, nu ezită să-l petreacă în sânul naturii.  
Pasiunile Annei sunt, de fapt, un stil de viaţă pe care l-a adoptat încă din adolescentă, când nici nu concepea să petreacă un weekend stând în casă sau uitându-se la televizor. Încă de atunci făcea surf, mergea în drumeţii cu cortul şi făcea echitaţie. „Eu şi prietenii mei ne trezeam foarte devreme, ne luam caii şi mergeam prin pădure. Niciodată nu ne uitam la televizor în weekend”, a mai povestit Anna. Având în vedere domeniul în care lucrează, Anna este înconjurată de femei de o frumuseţe fără cusur, însă ea mărturiseşte că îşi doreşte să fie sănătoasă, în primul rând. „Am avut o mama fantastică, care m-a învăţat să am încredere în mine. Mă simt foarte bine în pielea mea”, a declarat Anna Torv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu