joi, 23 septembrie 2010

Narcisa sălbatică a înflorit din nou

Telenovela "Narcisa salbatică" a fost şi ea lider de piata pe targetul 15-54 urban. Protagonistii  Alina Puscas Gabriel Dutu, alaturi de Andrei Aradits, Tania Budi, Magda Catone si Draga Olteanu Matei sunt doar cativa dintre actorii care au dat viata acestui proiect de anvergura. In intervalul 22.01 – 22.59 serialul a inregistrat un rating de 4,3% si 13,2% cota de piata. Pe pozitia secunda s-a situat postul Pro TV cu o audienta de 3,9 procente si o cota de piata de 11,9%, locul trei fiind ocupat de Prima TV cu 2,9% rating si 8,9 %share.

3 comentarii:

  1. telenovela NARCISA SALBATICA e cel mai tare film din toate.....soooper tinetio tot asa ...actorii soooooper sunt fana nr.1 al lui gabriel dutu si al aline puscas...bv bv bv bv

    RăspundețiȘtergere
  2. fannr1 (narcisa,tudor)26 noiembrie 2010 la 19:29

    oau ador aceasta telenovela niciodata nu pierd vre un serial si dak am treaba aprind televizorul si ma uit iin timp ce imi fAC TREABA SI DAK CINEVA MI-AR DA UN TEST LEGAT DE ,,NARCISA SALBATICA'' AS LUA CU SIGURANTA 10TINETIO TOT ASA BV

    RăspundețiȘtergere
  3. FANN NARCISAAAAA31 martie 2011 la 21:54

    Sunteti super super suuupeeeerrr tari . Imi plac toti actorii cum joaca , ma implic in asta , e adevarat ca uneori imi vine sa ii strang de gat si alte ori sa ii i-au in bratze . FANN NRRRR 1 !!

    RăspundețiȘtergere