joi, 23 septembrie 2010

Doiniţa Oancea şi Octavian Strunilă rivali la Dansez pentru tine

Actorii Doinita Oancea si Octavian Strunila, sot si sotie in serialul “Mostenirea” care va debuta din aceasta toamna, la Pro Tv, vor fi rivali in noul sezon al emisiunii “Dansez pentru tine” care va incepe de la jumatatea lunii octombrie. Daca in rolurile pe care le interpreteaza in serial ba se iubesc, ba se injura, in ringul de la “Dansez pentru tine” vor respecta regula fair-play-ului, pentru ca in jocul pasilor de dans sunt vietile si suferintele unor oameni simpli veniti sa-si implineasca visurile.
Am avut doua motive pentru care am acceptat provocarea „Dansez pentru tine”: unul este acela ca voi ajuta un om sa incerce sa isi implineasca un vis, iar al doilea este faptul ca mie imi place foarte mult sa dansez. Dar va fi in acelasi timp si un test pentru mine, pentru ca una e sa dansezi pe la petreceri sau in casa, in fata oglinzii si alta e sa participi la un concurs de dans.”, marturiseste emotionata Doinita Oancea careia i s-a implinit si ei un vis odata cu propunerea de a participa la emisiunea care transforma visurile in realitate. „Am fost extrem de fericita cand mi s-a propus. Practic mi s-a mai implinit un vis. Stiu ca este foarte multa munca, stiu ca este fantastic de greu, stiu ca ce se vede e doar partea frumoasa a lucrurilor...e un test pentru mine. Miza este foarte mare. Eu voi fi acolo pentru partenerul meu, nu pentru mine, ceea ce ma face sa am mari emotii de pe acum. Simt ca am o responsabilitate pe umeri si asta nu ma va lasa sa cedez usor.”, marturiseste actrita care are mari emotii pentru inceputul competitiei.
„Sotul” din serialul de la Pro Tv al Doinitei, Octavian Strunila este fascinat de ideea de concurs si acesta a fost unul dintre motivele pentru care a acceptat sa faca parte din distributia sezonului al zecelea al emisiunii „Dansez pentru tine”, pe langa acela de a incerca sa ajute pe cineva. Daca Doinita prefera dansurile latino, Octavian mizeaza pe cele standard, pentru ca sunt mai elegante si pentru ca niciodata nu a dansat intr-un cadru profesionist, ci doar din placere, tot din placere participa si la „Dansez pentru tine”. „Stiu ca vor fi emotii si o munca imensa, dar exact asta imi doresc in general de la viata.”, declara pragmatic actorul care a mai participat la una dintre editiile trecute ale emisiunii pentru a ajuta un caz din afara concursului.
Desi iubeste la nebunie dansul si topaie prin casa de cand se stie, Doinita este rezervata cand vine vorba despre sansele ei de a castiga competitia: „Cred ca toti ne dorim sa castigam. Eu insa vreau sa fiu mai rezervata in afirmatii. Pot doar sa spun ca voi face tot ce pot, ca voi munci cu placere sa-mi ajut partenerul sa-si indeplineasca visul.”, spune actrita care cunoaste foarte bine regulile jocului si mai ales pe unul dintre „rivalii” ei in ring din acest sezon. „Fie ca cel mai bun sa castige! Rivalitatea din ringul de dans nu ne va afecta relatia de colegialitate pe care o avem eu si Octavian. Stim amandoi ca suntem acolo sa luptam pentru partenerii nostri si sunt sigura ca vom da ce este mai bun pentru asta.”. Pe de alta parte, Octavian spune ca in general daca se apuca sa faca un lucru, depune toata energia spre a-l duce la cel mai bun sfarsit: „Fiecare va da pe ringul de dans ce poate mai bine. Si Doinita este o fata muncitoare si talentata! Ramane sa decida publicul si juriul.”, conchide Strunila caruia nu ii este frica nici de concurenta, nici de competitie, nici de dansurile noi, ci doar de Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu