miercuri, 29 septembrie 2010

Ramona Hanganu din Moştenirea a devenit studentă la actorie


Ramona Hanganu, protagonista serialului “Mostenirea” care incepe la ProTV luni, 4 octombrie de la ora 22:15 este studenta la UNATC. Dupa o perioada plina de emotii si asteptari, Ramona si-a implinit un nou vis, acela de a deveni actrita cu acte-n regula. “Mi-a placut intotdeauna sa joc, insa decizia clara de a da la aceasta facultate am luat-o in clasa a X-a. Atunci am ajuns pentru prima oara la UNATC, erau “Zilele portilor deschise” si am fost fascinata de ce am descoperit acolo: atmofera, grupurile de lucru, cursurile, etc. Stiam ca se intra foarte greu si de asta am si avut emotii foarte mari”, a povestit protagonista din “Mostenirea”.
              Pentru ca era foarte ocupata cu filmarile la “Mostenirea”, Ramona nu rata niciun moment liber pentru a invata. Profita de fiecare pauza de filmare pentru a-si mai repeta monologul sau poeziile pe care trebuia sa le invete pentru examen. “Am incercat sa valorific fiecare minut si asta m-a ajutat. Cu toate astea, la prima proba am fost atat de emotionata incat atunci cand am inceput sa vorbesc nu-mi mai recunoasteam vocea si aveam impresia ca nu sunt eu”, a mai povestit Ramona.
             Imediat dupa ce a aflat rezultatele si a stiu ca este studenta la UNATC, Ramona a inceput sa-si sune toti prietenii pentru a le da marea veste. “In seara respectiva i-am sunat pe toti cei care au fost alaturi de mine si m-au incurajat in perioada dinaintea examenului. Cu totii stiau cat am fost de stresata si cat de mult mi-am dorit sa urmez aceasta facultate si s-au bucurat foarte mult pentru mine”, a mai declarat actrita din “Mostenirea”.

Un comentariu: