luni, 27 septembrie 2010

Scenariul pentru Moştenirea vine de la Los Angeles

Povestea pentru serialul “Mostenirea” care debuteaza la ProTV, luni 4 octombrie de la ora 22:15, este scrisa tocmai peste Ocean. Geo Caraman, una din scenaristele productiei se afla in Los Angles, unde timp de 2 ani va urma un master in scenaristica la New York Film Academy. “Chiar daca am inceput colaborarea cu Media Pro din 2006 si am lucrat mai multe proiecte de televiziune, mi-am dorit sa fac acest master ca sa ma perfectionez, dar si sa am o experienta de viata unica. Poti sa fii un scenarist bun daca esti talentat si ai imaginatie. Eu imi doresc sa fiu unul de succes, asa ca adaug pe lista mea, pe langa talent si imaginatie, si baza solida data de cunostintele in domeniu, maturitatea in gandire si puterea de intelegere a celor mai variate sentimente”, povesteste Geo.
Scrisul la distanta a fost primit ca o provocare de cele doua scenariste, Geo Caraman si Andreea Catana. Chair daca daca se afla la mii de kilometrii departare, asta nu le-a impiedicat sa lucreze tot impreuna. “Internetul ne ajuta si singura diferenta este ca nu mai suntem in aceeasi camera, caci in rest petrecem la fel de multe ore venind cu idei pentru noile episoade si lucrand la dialog, facand modificarile cerute uneori”, a mai povestit Geo.
Scenariul pentru serialul ce va fi difuzat de ProTV de luni pana joi de la ora 22:15, va fi cu atat mai interesant cu cat cele doua scenariste care ii dau viata traiesc si ele niste povesti de viata incerdibile. Traseul Andreei Catana in lumea televiziunii a fost mai neobisnuit. A fost remarcata de Ruxandra Ion pe forumul AcasaTV, unde avea un topic de comentarii pentru “Inima de Tigan”.  Apoi a primit sansa de a face parte din echipa care produce cele mai bune seriale de televiziune din Romania,  moment in care s-a mutat din Baia Mare in Bucuresti, iar viata ei s-a schimbat radical.  Anul acesta, Andreea a zis da unei alte provocari, acela de a scrie scenariul serialului “Mostenirea” impreuna cu Geo Caraman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu