marți, 28 septembrie 2010

Dana Rogoz a aniversat 25 de ani cu... tematică sportivă

Beculeţe colorate, scaune din lemn, grătar, salate, humus şi aer proaspăt răcoros, după mai multe averse de ploaie... Cam aşa s-a pregătit Dana Rogoz pentru a-şi întîmpina invitaţii duminică seara la aniversarea a 25 de ani. Actriţa din serialul „Moştenirea”, care va debuta la ProTv de luni, 4 octombrie, de la ora 22.15 şi prezentatoarea emisiunii „De Suflet” ce va începe cu un nou sezon din 16 octombrie, la ProTv Internaţional îşi dorea de 5 ani o petrecere de ziua ei în grădină, însă niciodată vremea nu a fost favorabilă.
"De 5 ani, adică de cînd locuiesc într-o casă ce are şi curte, mi-am dorit să îmi sărbătoresc ziua în felul acesta, cu măsuţe şi scaune de lemn, cu ghirlande de becuri atîrnate de copaci, cu pături de picnic şi perne prin iarbă...iar anul acesta vremea caldă m-a convins că se poate şi astfel mi-am adunat repede prietenii foarte apropiaţi, să fie alaturi de mine la împlinirea unei vîrste frumoase: 25 ani", spune Dana.
Efortul ei a fost din plin recompensat, pentru că invitaţii au lăudat-o şi pe ea şi pe Radu pentru decorarea grădinii, însă din cauza a doua averse de ploaie, toţi invitaţii s-au refugiat în cele din urmă în casă.
Recunoscută pentru aniversările tematice, Dana a anunţat că acest an stă sub semnul activităţilor sportive şi drept urmare multe dintre cadouri s-au axat pe această zonă.  
"De la Radu am primit o masă de ping-pong, care a reprezentat una dintre atracţiile serii, de la mama un coş de baschet, de la unul dintre fraţii mei role - se pare că am convins pe toată lumea că sunt o fire sportivă şi că în general îmi place să-mi ocup timpul cu tot felul de activităţi - atît sportive, cît şi artistice. Tocmai de aceea am primit inclusiv o trusă nouă pentru pictură, dar şi un costum de karate! deşi n-am încercat niciodată sportul acesta. Adevărul e că niciodată nu e prea tîrziu să încerci experienţe noi. Am primit cadouri foarte frumoase, mai ales pentru că fiecare într-un fel sau altul, mă reprezintă; şi parcă anul acesta am simţit mai tare cît de bine mă cunosc familia şi prietenii apropiaţi şi ce norocoasă sunt eu să am alături de mine oameni atît de frumoşi", adaugă sărbătorita, care a petrecut o seară de invitaţii săi printre care s-au numarat Adela Popescu, Ioana Scărlătescu, Alina şi Bogdan Albulescu, Laura Cosoi şi Smiley.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu