marți, 7 septembrie 2010

Diana Dumitrescu are site

Diana Dumitrescu, interpreta Oxanei in telenovela “Iubire si onoare” ce va fi difuzata din 20 septembrie, de la 20.30, ACASA, a primit in dar de la sotul ei site-ul www.dianadumitrescu.ro, unde, pe langa sectiunile foto si video, Diana va avea si un blog.
Pentru frumoasa actrita intrarea in blogosfera reprezinta un eveniment important si extrem de emotionant pentru ca, asa cum tocmai Diana marturiseste: ”Sincer imi e cam teama pentru ca nu-s tocmai priceputa la scris. Am citit pana acum foarte multe blog-uri din domenii diferite si am constatat ca trebuie sa te pricepi foarte bine la scris si ca trebuie sa ai ceva de spus pentru ca oamenii sa te citeasca. Pentru ca am mari emotii si nu stiu care sa fie subiectul dezbatut in prima mea postare pe blog ii invit pe toti care acceseaza www.dianadumitrescu.ro sa-mi dea o mana de ajutor si sa-si posteze opiniile despre care ar fi temele de discutie ale lunii septembrie”, spune Diana.
Site-ul www.dianadumitrescu.ro a fost, pentru posesoarea lui, un foarte frumos cadou de la sotul ei: “Ducu s-a ocupat foarte mult de acest site, a vrut sa-mi faca o surpriza si a reusit. Sper ca fanii si toti cei care ma plac sa acceseze des acest site pentru ca acolo, cu siguranta vor gasi cele mai proaspete informatii despre mine. Pe langa aceste noutati din viata mea profesionala site-ul www.dianadumitrescu.ro va avea si un continut video unde, pentru inceput, voi posta materiale filmate alaturi de colegii de la “Povestiri Adevarate” urmand ca, in timp, sa existe si alte inregistrari. Sectiunea foto va contine poze de la prima mea sedinta foto ACASA, de la primul rol din “Pacatele Evei” si pana acum, poze pe care, privindu-le, am retrait emotia inceputului de drum si nenumaratele clipe frumoase traite pe platourile de filmare din Buftea. Si, in curand, voi imbogati galeria foto cu poze din copilaria si adolescenta mea”, promite Diana.
De astazi, admiratorii Dianei Dumitrescu pot intra pe site-ul www.dianadumitrescu.ro unde, alaturi de poze si informatii de ultima ora din viata vedetei preferate, vor putea comenta si la sectiunea blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu