marți, 14 septembrie 2010

Diana Dumitrescu a tras prima oară cu arma în Iubire şi onoare

Diana Dumitrescu, interpreta rusoaicei Oxana, va fi amanta lui Augustin Viziru, interpretul lui Aziz in telenovela “Iubire si onoare” ce va avea marea premiera din 20 septembrie, de luni pana joi de la 20.30, ACASA. Cei doi actori, care joaca in aceasta productie roluri negative, fac afaceri ilegale cu arme in care este implicata mafia. Oxana este o femeie care poate cuceri orice barbat si ascunde un mare secret care va schimba destinele tuturor.
Ambitioasa Oxana (Diana Dumitrescu), are un singur scop: acela sa ajunga cea mai bogata femeie din lume, la fel de puternica ca un barbat. Pentru asta, frumoasa rusoaica este in stare sa calce pe cadavre: “Aziz si Oxana sunt parteneri de afaceri, dar niciunul nu are incredere 100% in celalalt. Se bazeaza unul pe altul pentru ca nu au variante mai bune, insa Oxana il domina pe Aziz. Cei doi devin amanti si visul amandurora este sa cucereasca lumea si sa faca bani din vanzarea armelor in Orientul Mijlociu. Noi ne distram foarte tare la filmari, atat in secventele care includ afacerile cu arme cat si in cele de dragoste. Intr-una dintre secvente am tras prima oara cu pistolul. A fost o senzatie incredibila” povesteste Diana Dumitrescu.
Seicul Aziz (Augustin Viziru) este un arab traditionalist din emiratul Beled el Nur care, atunci cand ajunge in Occident, isi traieste viata dupa propriul plac: “Personajul meu, Aziz, este atras de femeile de genul Oxanei pentru ca sunt libertine si rele. Sotiile mele, Soraya (Nicoleta Luciu) si Fatima (Ioana Ginghina), nu-mi ies din cuvant si sunt supuse in fata mea. Ce ma atrage foarte mult la Oxana este faptul ca imi raspunde, ma provoaca si ma incita. Ea este altceva si de aceea imi place. Cu ajutorul Oxanei intru intr-o afacere de arme cu mafia, iar relatia mea cu ea este importanta ca sa-mi duc planul la bun sfarsit, adica sa ajung cel mai bogat om din lume”, spune Augustin Viziru.
Din 20 septembrie, de luni pana joi, de la ora 20.30, ACASA, telespectatorii vor fi prinsi, alaturi de actorii preferati, intr-o poveste plina de actiune si pericol. Oxana (Diana Dumitrescu) si Aziz (Augustin Viziru) sunt doar doua dintre personajele din telenovela “Iubire si onoare” care aleg sa-si traiasca viata periculos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu