vineri, 10 septembrie 2010

In weekend-uri, Livia Taloi din Trăsniţii merge la pescuit

Atunci cand nu filmeaza pentru serialul “Trasnitii” de la Prima TV, Livia Taloi se relaxeaza la o partida de pescuit impreuna cu sotul ei, Dan.

“Asa a fost soarta mea, sa am un sot pasionat de pescuit, iar eu, ca o sotie iubitoare, il urmez. Merg la pescuit sa iau o gura de aer curat, sa fac plaja si eventual, daca reusesc, mai eliberez cate un pestisor pe furis. Dupa diverse experiente de-a lungul anilor, am ajuns de curand si pe insula mare a Brailei. Am vazut foarte multe locuri frumoase, spatii amenajate pentru pescuit, dar am constatat cu tristete ca tabara din Blasova, unde candva se jucau copiii, e populata acum de paianjeni si multi caini”, povesteste Livia.

“O premiera in viata mea a fost faptul ca am trecut cu bacul peste Dunare, noi si cativa maidanezi, am condus pe un drum de tara cam jumatate de ora, am vazut Muntii Dobrogei, si asa am ajuns la destinatie, adica la Blasova. Mi-am facut si un prieten cu care mi-am petrecut o mare parte din timp… Oriunde merg, ori gasesc un caine fara stapan, ori ma gaseste el pe mine”, spune Livia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu