joi, 2 septembrie 2010

Jennifer Aniston nu mai are nevoie de barbati

Jennifer Aniston, vedeta serialului “Prietenii tai” difuzat de Pro Cinema in fiecare luni si marti, de la ora 21:00, marturiseste ca ea nu are nevoie de nici un barbat sa o faca fericita. Actrita, care a avut relatii cu unii dintre cei mai rivniti barbati de la Hollywood si a fost casatorita cu Brad Pitt, a tras linia si a socotit, iar rezultatul a fost urmatorul: “Sint mult mai fericita singura pentru ca eu sint in esenta o femeie foarte independenta”, spune Aniston.
“Nu mi-am dorit niciodata sa devin genul acela de femeie care are nevoie de un barbat pentru a se simti implinita. Am avut parte de oameni minunati in viata mea si de relatii foarte frumoase. Insa ma simt bine cu mine insami. Imi sint suficienta si sint constienta ca dorinta mea de a fi independenta este uneori prea exagerata”, spune actrita, care recunoaste ca nu ar sta nici macar o secunda cu un barbat care a facut-o sa se simta nefericita.
Comentariile lui Aniston referitoare la mamele care pot foarte bine sa-si creasca singure copiii, fara a avea nevoie de un barbat, l-au revoltat pe jurnalistul si omul de televiziune Bill O’Reilly, care a declarat ca:”Jennifer Aniston este distructiva! Nu poti sa transmiti un mesaj de tipul Nu ai nevoie de barbati, nu ai nevoie nici de tati pentru ca asta e distructiv pentru societate. Ea poate sa-si angajeze duzini de oameni sa o ajute la tot ce are nevoie. Dar un tata nu poate sa-si angaje. Tatii sint importanti pentru dezvoltarea psihologica a copiilor”, a mai adaugat O’Reilly, care a ivitat-o pe Aniston la o discutie publica pe aceasta tema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu