joi, 9 septembrie 2010

Trasnita Lavinia Stoica a descoperit dieta ideala

Mare amatoare de mancaruri contra-indicate, cum ar fi fasolea cu ciolan afumat, pastele si cotletele de berbecut, Lavinia Stoica, vedeta serialului “Trasnitii” de la Prima TV, a gasit formula ideala pentru mentinerea siluetei.
“Problema care m-a determinat cu adevarat sa incep acest regim a fost aceea a camerelor de filmat, care ingrasa cu 5 kg. Am inceput cura de slabire acum o luna, cu o perioada de acomodare in care am renuntat la paine, paste, dulciuri si sucuri. Merg la sala de cel putin 3 ori pe saptamana, la inot si tenis, iar acum, de o saptamana, am trecut la o dieta drastica, cea disociata pe zile. Se mai intampla sa mai gust din ceva “interzis”, dar mereu se nimereste sa fie prin preajma si sa ma certe colega mea, Livia (n.r. - Livia Taloi). Ea nu e atat de gurmanda, iar eu sunt cea care vine cu ispita. Mereu vorbesc despre mancare, despre mancare buna.”
“Cel mai greu a fost in primele doua saptamani. Apoi am inceput sa ma simt din ce in ce mai bine dupa ora de sport, iar pana acum am reusit sa slabesc 4 kg. Rezultatele ma motiveaza sa-mi constitui din acest regim un mod de viata sanatos”
Un element important in succesul unei diete este …simtul umorului. “Inainte nu ma puteam abtine, pana cand au inceput hainele sa nu ma mai cuprinda. Si, cum e criza, am ales sa nu imi cumpar altele noi, ci sa tin acest regim”, spune Lavinia. “Eu si Livia avem un salut specific: Buna, Sarmaluta!, Buna, Ciolan!. Dar in curand, vom deveni manechine de invidiat”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu