luni, 13 septembrie 2010

Trăsnitul Gogoaşe a traversat Desertul Roşu în Iordania


“Prima mea vacanta in strainatate s-a consumat intr-un loc mai mult decat exotic, Regatul Iordaniei. Am ramas placut surprins”, spune Constantin Zamfirescu, cunoscut fanilor serialului “Trasnitii”, de la Prima TV, drept Gogoase.

“Ca sa ma feresc de eventualele neplaceri, primul lucru pe care mi l-am cumparat a fost o hatta, acel acoperamant pentru cap pe care il poarta barbatii musulmani. Am inceput cu turul Amman-ului, cetate veche romana construita pe sapte coline. Imense panouri publicitare ii reprezentau pe Regele Abdalah, actualul monarh si tatal acestuia, fostul rege Husein, adulat de toti iordanienii. Ammanul este un oras supra-populat, in care regula de circulatie este la mica intelegere, fara treceri de pietoni. Erau 45 de grade la umbra”, isi aminteste Constantin.
“Am continuat cu vizita la Petra si am trecut prin valea Wadi, sau cum ii spun iordanienii, Desertul Rosu. Am mers prin desert spre Marea Rosie, catre litoralul sofisticat al Iordaniei.”

“Ultimul, dar poate cel mai luxuriant loc vizitat, a fost litoralul Marii Moarte. Salinitatea apei Marii Moarte e atat de mare, incat intrand in ea nu te racoresti, ba din contra, apa fiind o “supa” deasupra careia trebuie sa plutesti cu mare bagare de seama. O picatura din ea sa-ti intre-n ochi, si reactia de a te sterge te arunca in iad. Salvamarii cunosc acest pericol si sunt la tot pasul, gata oricand sa-ti sara in ajutor. M-as intoarce oricand in aceste locuri si cu siguranta o voi face”, a spus Constantin.
Pe Constantin Zamfirescu aka Gogoase, il puteti urmari la “Trasnitii”, de luni pana joi, de la ora 22:15, Prima TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu